فلیکس ماگات فعلا گزینه پرسپولیس نیست

به گزارش رکنا، بعد از کسب نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ بیست و یکم؛ هواداران این تیم هجمه زیادی را علیه کادر فنی و شخص یحیی گل‌محمدی وارد کردند طوری که خواستار استعفای دسته جمعی کادر فنی فعلی سرخ‌ها شدند. از همین رو شایعه حضور یک مربی خارجی در تیم پرسپولیس مطرح شد. گزینه خارجی کسی نبود جز «فلیکس ماگات» که چندی پیش بسیاری از رسانه‌ها خبر مذاکره این مربی آلمانی با باشگاه سپاهان را تایید کرده بودند.

در فضای مجازی عکسی منتشر شد که صفحه منتسب به فلیکس ماگات صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس را فالو کرده است. همچنین شایعه حضور او به عنوان سرمربی و علی کریمی به عنوان مربی در این تیم قوت گرفت. باتوجه به ارتباط خوب فلیکس ماگات، علی کریمی و خاطره خوب حضور «هشت محبوب» در باشگاه شالکه این شایعه چندان هم بیراه نبود.

بررسی صفحه منتسب به فلیکس ماگات اما نشان می‌دهد که یکی از کاربرها چنین صفحه‌ای را ساخته و اصلا پروفایل واقعی ماگات نیست چرا که هیچ یک از بازیکنان هرتابرلین و حتی خود صفحه رسمی باشگاه هرتابرلین هم صفحه منتسب به ماگات را دنبال نکرده است. روز گذشته اما همین صفحه، استوری‌ای منتشر کرد مبنی بر اینکه «هواداران ایرانی یکی از تیم‌ها به صفحه من هجوم آوردند و درخواست‌هایی دارند. نمی‌دانم این شایعه چطور مطرح شده اما فکر می‌کنم همه‌ی این مسایل زیر سر شخصی به اسم «فرد» است که مرا به یک بازی خصمانه دعوت کرده اما مطمین باشید من از این چالش استقبال می‌کنم!»

نکته‌ی حائز اهمیت اما این است که در حال حاضر فلیکس ماگات سرمربی تیم فوتبال هرتابرلین است که دو روز دیگر باید به مصاف تیم هامبورگ برود. در تاریخ 29 اردیبهشت هرتا برلین باید دیدار رفت پلی‌آف بقا در بوندسلیگا یک را مقابل هامبورگ برگزار کند و در تاریخ 3 خرداد ماه نیز دیدار برگشت را برگزار کند که تیم پیروز در دو دیدار رفت و برگشت می تواند در بوندسلیگا یک حضور داشته باشد. گفتنی است هامبورگ تیم سوم بوندسلیگا دو شد که این شانس را دارد که با برتری مقابل هرتا به بوندسلیگا یک صعود کند.

به همین خاطر حداقل فعلا حضور فلیکس ماگات در پرسپولیس حتی در حد شایعه هم نمی‌تواند صحت داشته باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 781556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟