ساغلام: دست پر به تبریز برمی‌گردیم

به گزارش رکنا ورزشی، ارطغرول ساغلام در نشست خبری قبل بازی با ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: طی سه هفته اخیر با کسب هفت امتیاز، کم کم از پایین جدول جدا شده‌ایم. فردا بازی سختی با ذوب آهن داریم، باتوجه به مشکلاتی که تراکتور از ابتدای فصل داشت؛ با احتساب امتیازات احتمالی که رقبایمان در این هفته کسب می‌کنند، دیدار با ذوب آهن می‌تواند برای ما بازی فینال باشد.

وی افزود: ما از نظر روحی و روانی و تمرکز در شرایط خوبی هستیم و تلاش می‌کنیم مقابل ذوب آهن همچون یک بازی فینال و قهرمانی که تیم‌ها برای پیروزی در آن می‌جنگند،   بازی کنیم. خدا را شکر بازیکن محروم نداریم و بازیکنان مصدوم رفته رفته به شرایط ایده‌آل می‌رسند؛ به طوری که سعید واسعی همراه تیم به اصفهان آمده است.

ساغلام خاطرنشان کرد: اکبر ایمانی و علی فتحی هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌اند؛ البته ایمانی همراه تیم تمرین می‌کند. معتقدم تمامی بازیکنان در شرایط کنونی، مسئولیت پذیر خواهند بود.

وی توضیح داد: باتوجه به اینکه هر دو تیم به دنبال ارایه فوتبال فنی و تاکتیکی هستند، انتظار دارم شاهد بازی خوبی از جانب دو تیم باشیم. انشالله با کسب پیروزی مقابل ذوب آهن و باتوجه به نتایج رقبایمان، فردا به طور کامل از خطر سقوط دور خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با عملکرد تیم در فاز تهاجمی و تدافعی، گفت: من در شرایطی تیم را تحویل گرفتم که تراکتور حدود ۱۳ بازی به برتری نرسیده بود، اعتماد به نفس بازیکنان بسیار پایین رفته بود، تیم از نظر فنی و بدنی نیز وضعیت خوبی نداشت. واقعا ما با مشکلات زیادی مواجه شدیم که در سریع‌ترین زمان ممکن، آمادگی جسمانی تیم را بالا برده و در فاز دفاعی به دنبال کاهش اشتباهات و در فاز تهاجمی نیز به دنبال عملکرد خوب بودیم. توانستیم اشتباهات را کم کرده و از نظر تهاجمی به تیمی تبدیل شدیم که موقعیت گلزنی زیادی خلق می‌کند. بسیار خوشحال هستیم که بیشتر از گل‌های دریافت کرده، گل زده و به برتری می‌رسیم.

وی خاطرنشان کرد: ما کم کم تمامی آن کارهایی که تراکتور از ابتدای فصل انجام نداده‌ را انجام می‌دهیم. انشالله فردا برای اولین بار در فصل جاری در یک بازی بیرون از خانه به برتری خواهیم رسید.

ساغلام تاکید کرد: من از حضور در شهر زیبای اصفهان لذت می‌برم. انشالله با کسب پیروزی، خوشحالی‌مان دوچندان می‌شود و دست پر به تبریز برمی‌گردیم. آرزو دارم بازی هوادار پسند و جوانمردانه باشد.

 

کدخبر: 780051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟