حضور نام‌ های بین المللی برای نیمکت تیم ملی ضروری است/ پرسپولیس در نیم فصل ضعیف عمل کرد

به گزارش رکنا، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز شنبه با برگزاری 8 بازی دنبال خواهد شد. در یکی از این دیدارها و در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان تیمهای پرسپولیس و سپاهان در حالی رو در روی هم قرار خواهند گرفت که در بازی رفت تیم پرسپولیس با حساب 1 بر0 و در اراک موفق به شکست حریف قدرتمند خود شده است.

این بازی به حکم سازمان لیگ و با حضور تماشاگر در شهر سیرجان برگزار خواهد شد. در همین ارتباط "محمد نوری" کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکن اسبق سپاهان در گفتگو با رکنا گفت: بازی بسیار حساسی برای دو تیم خواهد بود. ازطرفی سپاهان به دنبال صعود به جای بالاتری در جدول رده بندی هست و پرسپولیس هم برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی خود باید این بازی را به سود خود تمام کند.

نقطه قوت سپاهان خط حمله این تیم است

محمد نوری در خصوص شرایط فنی بازی گفت: دو تیم از بازیکنان خوبی در ترکیب خود سود می برند و به خصوص تیم سپاهان از خط حمله قدرتمندی برخوردارد است. پرسپولیس هم با آمادگی ذهنی بازیکنان خود به مصاف حریف می رود و از شرایط روحی و روانی بهتری بهره می برد.

پرسپولیس ضربه اصلی را در نیم فصل خورد

پیشکسوت قرمزپوشان همچنین درخصوص وضعیت نتایج تیمش در این  فصل اظهار داشت : باید بگویم پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان خوبی جذب نکرد و ضربه اصلی را آنجا خورد که باید قوی عمل می کرد و رقیبان این تیم با بهره گیری از این شرایط در ادامه فصل از این تیم فاصله گرفتند.

تیم ملی هنوز اندر خم یک کوچه است

محمد نوری درباره  شرایط این روزهای  فدراسیون و تیم ملی گفت : واقعا این روزها تیم ملی و فدراسیون از شرایط خوبی برخوردار نیستند و تمامی حریفان ما در جام جهانی با برگزاری بازیهای خوب دوستانه برای جام جهانی تدارک خوبی دیده اند. ما باید با تیمهای مطرح اروپایی بازی دوستانه برگزار کنیم تا بهتر برای این تورنمنت مهم آماده شویم.

حضور یک مهره بین المللی برای نیمکت تیم ملی ضروری است

محمد نوری دباره اقدام اخیر فدراسیون مبنی بر حضور 1 یا 2  مربی کنار اسکوچیچ برای جام جهانی گفت : مطمئنا برای تیم ملی 1 مهره بین المللی ایرانی  لازم است و برای قواره تیم ملی ضروری است . تیم ملی ایران را با نمادهای بین المللی در جهان فوتبال می شناسند و تقویت این تیم از لحاظ کادر فنی  بین المللی ایرانی موضوعی استراتژیک است.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 779663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟