هدایی: تعویق بازی‌های آسیایی خبر خوبی برایم نبود/ احتمالا فصل آینده به فرانسه بروم

امیر حسین هدایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص لغو بازیهای آسیایی اظهار داشت: فرم آمادگی من برای حضور در بازی‌های آسیایی خیلی بالا بود و برنامه‌ریزی من به شکلی بود تا روز مسابقه‌ام به بالاترین حد آمادگی بدنی خودم برسم اما متاسفانه تعویق یک ساله بازی‌ها، خبر خوبی برایم نبود. البته از یک جهت می‌توان گفت بد هم نشد زیرا فرصت بیشتری برای آماده‌سازی دارم که می‌توان اینطور استنباط کرد این اتفاق یک موضوع 2 پهلو است. فکر می‌کنم مسابقات قهرمانی جهان هم به تعویق بیفتد و با این شرایط تنها مسابقه پیش‌روی ما بازی‌های کشورهای اسلامی است. امیدوارم از آنجا با خوشرنگ‌ترین مدال به کشورم برگردم. ان‌شاالله با اعلام تاریخ جدید مسابقات، برنامه‌ریزی جدیدی داشته باشیم تا بتوانیم در بخش تیمی یک نتیجه عالی برای ایران کسب کنیم.

وی در خصوص برنامه خود برای فصل آینده گفت: احتمالأ در لیگ فرانسه بازی کنم ولی تمرکزم فعلأ موفقیت در فینال لیگ مجارستان همراه با تیمم سلدمولک است. از چند کشور اخوب اروپایی مثل فرانسه، رومانی، آلمان و لهستان پیشنهاد دارم اما اولویتم بازی کردن در فرانسه است.

عضو تنیس روی میز در مورد صعود چشمگیر خود در رنکینگ فدراسیون جهانی بیان کرد: خداراشکر با عملکردی که داشتم، توانستم در رنکینگ صعود خوبی داشته باشم و  جا دارد یک تشکر ویژه از جناب احسانی‌مهر کنم که من را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و مانند یک پدر دلسوز از من حمایت می‌کند. تمرکزم به این معطوف شده که خیلی زود در رنکینگ جایگاه خودم را به 50 نفر برتر برسانم. اگر بتوانم در چند مسابقه اخیرم خوب نتیجه بگیرم امکان دارد خیلی سریع به این امر مهم برسم. امیدوارم خدا من را مورد لطف و عنایت دوباره خود قرار دهد تا به شکل بهتری سیر ترقی و پیشرفت را سپری کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 778712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟