جهانی: بدشانس نبودیم استقلال را راحت شکست می‌دادیم/ هنوز برای نایب قهرمانی شانس داریم

«میلاد جهانی» در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط این تیم پیش از تقابل با پیکان اظهار داشت: خداراشکر بعد از بازی با استقلال ریکاوری خوبی داشتیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. درحال حاضر شرایط روحی و جسمی تیم خوب است و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی مقابل پیکان داشته باشیم. پیکان در دیدارهای قبلی خود نشان داده که تیمی دونده و باکیفیت است و از همین‌رو باید خیلی مراقب باشیم تا در این بازی غافلگیر نشویم. 

وی در مورد دیدار هفته گذشته مقابل استقلال افزود: فکر می‌کنم همه دیدند که ما تیم برتر زمین بودیم و مقابل صدرنشین لیگ نمایش بسیار خوبی داشتیم. با وجود اینکه تیم ما تازه از مسابقات آسیایی برگشته بود، خیلی خوب کار کردیم و شایسته برد بودیم. فکر می‌کنم اگر بدشانس نبودیم، خیلی راحت استقلال را شکست می‌دادیم. به نظرم در کل فصل سپاهان بدشانس بود و همین موضوع باعث شد تا از کورس قهرمانی دور شویم. اگر بدشانسی نبود، قطعا ما درحال حاضر برای کسب قهرمانی در لیگ تلاش می‌کردیم. 

جهانی درخصوص رتبه سپاهان در پایان فصل گفت: تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه را در پایان فصل کسب کنیم. هواداران سپاهان لایق بهترین‌ها هستند و می‌خواهیم در بازی‌های باقی مانده بهترین نتایج را بگیریم و فصل را به خوبی به پایان برسانیم. کار برای قهرمانی خیلی سخت شده ولی هنوز برای نایب قهرمانی شانس داریم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. 

بازیکن سپاهان درخصوص وضعیتش برای سال آینده تصریح کرد: برای فصل بعد با سپاهان قرارداد دارم و در خدمت این تیم و هوادارانش هستم.

انتهای پیام/

کدخبر: 778290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟