برنامه تیم ملی والیبال نشسته پس از لغو بازی‌های پاراآسیایی

به گزارش رکنا، تیم ملی والیبال نشسته ایران که به علت لغو بازی‌های پاراآسیایی درصدد انجام چند بازی تدارکاتی جهت حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان است، پیشنهاد حضور در چند تورنمنت تدارکاتی و اردوی مشترک را دریافت کرده است.

تیم مصر برای برگزاری یک اردوی مشترک درخواستی را به ایران ارائه داده و تیم ملی ترکیه هم از ایران برای حضور در یک تورنمنت دعوت کرده است، البته هنوز پاسخ مثبتی از طرف ایران به این 2 درخواست داده نشده است.

ضمن اینکه مسئولان تیم ملی پیگیر رایزنی با دیگر کشورها برای مهیا شدن شرایط دیدار تدارکاتی در سطح بالاتر هستند، البته تیم ایران درصدد است تا با برزیل و آلمان بازی تدارکاتی برگزار کند که فعلأ این موضوع نهایی نشده است و مسئولان کشورها در حال رایزنی و مکاتبه برای انجام این اتفاق مهم هستند.

همچنین مسئولان تیم ایران نیز تمایل داشتند تا با بوسنی هم بازی داشته باشند، اما با توجه به اینکه بوسنی میزبان رقابت‌های جهانی والیبال نشسته است، این کشور دوست ندارد با تیم ایران بازی تدارکاتی داشته باشد. البته از طرف دیگر روسیه هم به صورت جدی پیگیر این بود تا مانند پیش از پارالمپیک توکیو با ایران بازی دوستانه داشته باشد اما به دلیل مسائل اخیر این کشور و تحریم‌های جهانی این مسئله منتفی شد.

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان آبان ماه به میزبانی بوسنی و هرزگوین برگزار خواهد شد و 2 تیم برتر این رقابت‌ها نخستین سهمیه بازی‌های پارالمپیک پاریس را از آن خود خواهند کرد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 778198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟