واکنش مدیررسانه رایکا به درگیری های بعد از بازی با شهرداری آستارا

به گزارش رکنا ورزشی، حسین پنبه کار مدیر رسانه باشگاه رایکا بابل در خصوص بازی با شهرداری آستارا و همچنین درگیری‌های بعد از بازی گفت: درگیری خاصی نبود و اصلا ارتباطی با باشگاه رایکا نداشت. تیم شهرداری و اعضای این باشگاه باهم درگیر شده بودند و اصلا با تیم ما درگیر نشدند. اتفاقا میزبانی خیلی خوبی نیز از ما داشتند و تمام همکاری‌های لازم را با باشگاه ما از بدو ورود به آستارا، انجام دادند که جا دارد از این باشگاه پر هوادار، تشکر کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه در هفته‌های اخیر جووی به راه افتاده است و بردهای رایکا را زیر سئوال می‌برد که این اصلا زیبنده فوتبال ما نیست. برد ۵ گله ما را تبانی می‌خوانند و برد بیرون از خانه ما را برد جنجالی تیتر می‌زنند! گرچه تمرکز ما و کادرفنی روی مسائل درون زمین است و اصلا به مسائل بیرونی توجهی نمی‌کنیم، اما یادمان نرود که همین تیم رایکا اکنون با هواداران پر شورش تبدیل به جذابیت لیگ یک شده. ما در روزی که باختیم هم بهتر از حریف بودیم و هر تیمی مقابل ما بازی کرد، گفت که حیف است رایکا سقوط کند.

پنبه کار با اشاره به داوری دیدار با شهرداری آستارا نیز توضیح داد: ما پیش از بازی نیز نسبت به این داور نگاه مثبتی نداشتیم. گرچه آقای رحیمی مقدم داور لیگ برتری است اما وقتی سابقه قضاوت ایشان در بازی‌های لیگ یک را می‌بینیم، درخواهیم یافت که داوری‌های درخشانی ایشان در لیگ یک نداشته. بعد از اخراج بازیکن شهرداری آستارا، مشاجره‌ای بین عوامل باشگاه شهرداری و داور بین دو نیمه به زبان ترکی رخ داد. کم و بیش متوجه صحبت‌ها شدیم اما متاسفانه سوت داور بازی در نیمه دوم کلا چرخید. یک پنالتی برای شهرداری آستارا گرفته شد و یکی از بازیکنان ما نیز اخراج شد تا متوجه شویم آن صحبت‌ها به زبان ترکی، تاثیرش را گذاشته است.

مدیر رسانه رایکا در خاتمه اظهار داشت: نمی‌خواهم بگویم که داور می‌خواست بازی را مساوی و به نوعی جبران مافات کند اما آنچه در عمل دیدیم، همین بوده و بس. خداروشکر که با درایت کادرفنی و توانمندی بازیکنان تیم، با دست پر به بابل برگشتیم اما اگر خدای ناکرده دو امتیاز حساس این بازی را از دست می‌دادیم، آقای رحیمی مقدم حاضر به عذرخواهی یا تنبیه بودند؟! باور کنید زشت است تا تیمی اخراجی می‌دهد یا گل می‌خورد، سوت داور به کلی تغییر می‌کند و حق تیم مقابل ضایع می‌شود و زیر سئوال می‌رود. امیدواریم کمیته محترم داوران، در چینش داوران در هفته‌های پایانی لیگ یک، نهایت دقت را به خرج دهد.

 

کدخبر: 778002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟