پشت پرده مصاحبه‌های سفارشی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال چیست؟ / اتاق فرمان صاحب اصلی فوتبال
ایران!

به گزارش رکنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال روز دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد، در این بین و در فاصله چند هفته مانده به این موضع مهم فوتبالی، موضوع دبیرکل این فدراسیون و حمایت سفارشی و همه جانبه از وی به ویژه در رسانه‌ها علامت سوال‌های بسیاری را در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال به وجود آورده است.

با آغاز هفته جدید و با اقدامی هماهنگ چند تن از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال طی مصاحبه‌هایی هماهنگ شده و دیکته شده اقدام به تخریب منتقدان و حتی به نهوعی شکاف در هیات رییسه و حمایت از دبیرکل فدراسیون فوتبال کرده‌اند. این در شرایطی است که اسنادی از جلسات هیات رییسه در اختیار خبرنگار رکنا، قرار گرفته است که نشان می‌دهد اعضایی که اکنون در مقام حمایت از شخص کامرانی‌فر در آمده‌اند خود بدنبال سهم خواهی و حتی دبیرکلی فدراسیون بوده‌اند اما اکنون با یک اشاره از سوی اتاق فکر فدراسیون فوتبال نظر خود را تغییر داده و در قامت حامی دبیرکل در آمده‌اند.

جالب است که افراد چسبیده به فوتبال کشور نیز همچنان با یک اشاره پای مصاحبه و تریبون قرار می‌گیرند و علیه شفاف سازی در فدراسیون موضع می‌گیرند. اینکه چرا شفاف سازی که شعار دولت فعلی هم است در فدراسیون صورت نمی‌گیرد و یک یا 2 عضو هیات رییسه که در اقدامی شایسته شفاف سازی را در فدراسیون و حتی ورزش کشور نهادینه کرده‌اند، چرا اکنون مورد مواخذه قرار گرفته‌اند نیز خود جای سوال دارد! آیا حضور برخی از افراد در فدراسیون مانع این شفاف سازی می‌شود؟ یا برملا شد قصه‌های واقعی فدراسیون منافع برخی را به خطر می‌اندازد؟

این خط دهی‌های مورد دار باعث شده تا جریانی در فدراسیون فوتبال دنبال شود که این هیات رئیسه برای مجمع انتخاباتی پیش‌رو به دنبال یارکشی بوده و به نوعی می‌خواهند آن را مهندسی کنند.

جام جهانی فوتبال پیش‌روی ماست و همه کشورها از جمله عربستان ، کره جنوبی و ژاپن بازی‌های دوستانه خود و تدارک لازم را انجام داده‌اند و ما هنوز اندر خم برگزاری مجمع و حواشی آن هستیم. به نظر می‌آید فدراسیون فوتبال فعلی دنبال تثبیت موقعیت شخص دبیر بوده و تحت هر شرایطی از وی حمایت می‌کند. حال برای رسیدن به این هدف از انواع روش‌های سیستماتیک نظیر مصاحبه‌های هدفمند و جهت‌دار در رسانه‌ها استفاده کرده که شاید افکار عمومی از روی آن به سادگی بگذرد اما جامعه رسانه به شدت دنبال آن بوده و حق طلبی را بر منافع شخصی ارجح می‌داند.

بی‌تردید نقش چند عضو سابق فدراسیون و البته کنونی و برخی عاشقان سفر و شهرت که به یک‌باره رنگ عوض کرده‌اند در اتفاقات و اتاق فکر کنونی فدراسیون بسیار زیاد بوده و آشفتگی‌های امروز فوتبال حاصل سیاست‌های همین افراد است. روشنگری و شفافیت حلقه مفقوده ورزش و فوتبال بوده که در ماجرای عزل شهاب عزیزی خادم با همین روش اسناد زیادی برملا شد و در نهایت باعث شد اتفاقات امروز رخ دهد اما اکنون همان روش بار دیگر در فدراسیون ساری و جاری شده است!

انتهای پیام/

کدخبر: 777848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟