طاهرزاده: سیدجلال در تیم بزرگی می‌کند/ پرسپولیس با اختلاف یک امتیاز قهرمان می‌شود

بهنام طاهرزاده در گفت و گو با رکنا، در خصوص برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد به پرسپولیس کمک کرد و بار روانی از روی دوش تیم برداشته شد. در نبود ترابی و امیری و با توجه به حساسیت جدول ، با اینکه 10 نفره بودیم 3 امتیاز حیاتی را کسب کردیم.

وی افزود: استقلال تا پایان فصل باز هم امتیاز از دست می‌دهد و نخستین شکست این تیم مقابل فولاد رقم خواهد خورد. اگر پرسپولیس تمام بازی‌هایش را ببرد، با اختلاف یک امتیاز قهرمان خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد کاپیتان تیم تصریح کرد: بازگشت سید جلال حسینی تاثیرگذار بود و او واقعا در تیم بزرگی کرد. اگر در بازی‌های گذشته هم او در ترکیب حضور داشت، شرایط تیم در جدول متفاوت بود.

وی در خصوص گلزنی حامد پاکدل گفت: بازیکنان باید از کوچکترین فرصتی در ترکیب پرسپولیس استفاد کنند و پاکدل در این بازی خیلی پرتلاش و دونده ظاهر شد و خوشبختانه گلزنی کرد. این تیم باید همیشه یک آقای گل داشته باشد و پاکدل هم توانایی خود را اثبات کرده و اگر مثل عبدی وارد حاشیه نشود، بازی به بازی بهتر خواهد شد.

طاهرزاده ادامه داد: حامد لک هم بازگشت خوبی به ترکیب داشت و خانواده پرسپولیس باید به هم کمک کنند تا بازیکنان با تمرکز و به دور از حواشی کار کنند چون تخریب بازیکن تنها باعث عدم نتیجه‌گیری می شود.

وی درباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر خاطرنشان کرد: در برنامه فوتبال برتر، طاهری و فتح‌الله‌زاده صحبت‌های خوبی مطرح کردند. متاسفانه کسانی برای ورزش تصمیم میگیرند که ورزش برایشان مهم نیست و هرچقدر در خصوص این پرونده صحبت کنیم منجر به نتیجه نمی شود. برخی‌ها چوب لای چرخ پرسپولیس می گذارند و شما ببینید مثلا یحیی گل‌محمدی 5 متر وارد زمین می‌شود و بلافاصله محروم می شود اما مربی حریف استارت می‌زند داخل زمین و آب از آب تکان نمی‌خورد. ما یک مشت بازیچه هستیم و تصمیم گیرنده اشخاص دیگری هستند که دلشان برای پیشکسوتان و هواداران نمی سوزد و در نتیجه پرونده‌هایی مثل بازیکن گابنی گل‌گهر پیش می‌آید که به برخی تیم ها امتیازات حساس هبه می‌شود!

انتهای پیام/

کدخبر: 777523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟