پیشکسوت استقلال: دروازه بان سپاهان بچه بازی کرد/شک نکنید استقلال قهرمان است

به گزارش رکنا، شب گذشته و در جریان بازی تیمهای استقلال و سپاهان، رشیدمظاهری از دستکش و کفش های قرمز درون زمین استفاده کرد.

دروازه بان سابق استقلال با این حرکت واکنش های زیادی را در فضای رسانه ای و مجازی برای خود خرید.

رضا حسن زاده بازیکن سابق استقلال و تیم ملی دراین خصوص گفت: این نوع حرکتها دیگر دردنیای فوتبال امروز حرفه ای جایی نداردو زمانی که لیگ بما نام حرفه ای را به خود می گیرد باید نوع تفکر هم در این راستا باشد.

وی ادامه داد: حرکت رشید بسیار بچه گانه بود ومن کاری به نوع جداشدن او از استقلال ندارم و حرفم این است که بازیکنی در این سطح باید الگو باشد و از این رفتارها پرهیز کند.

شک نکنید استقلال قهرمان است

کاپیتان سابق استقلال درباره بازی شب گذشته این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت : بازی تحت تاثیر قضیه نباختن و حفظ رکورد فرهاد و تیمش بود.تیم سپاهان هم چون در کورس رقابت آسیایی بود و برخلاف تعطیلی لیگ که استقلال را از این شرایط به دور نگه داشته بود، توانست بازی را در دست بگیرد و در میانه میدان پا به پای استقلال بجنگد.ضمن اینکه از قبل هم می توانستیم پیش بینی مساوی برای نتیجه این بای را داشته باشیم.

وی افزود: من معتقدم اگر استقلال متاثر از نباختن و این نوع تفکر نباشد بهتر بازی کرده وبرتری برحریفان خود دارد.از نظرمن استقلال قهرمان است و نباید در این موضوع شک کردو هوادارن پرسپولیس هم با توجه به کم شدن فاصله امتیازی این دوتیم بی جهت امیدوارنباشند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 777310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟