حمله اولتراهای متعصب آلمانی به هواداران وستهام

به گزارش رکنا، پلیس آلمان تایید کرد پس از حمله به هواداران وستهام در فرانکفورت ، یکی از هواداران این تیم انگلیسی به سرعت به بیمارستان منتقل شد. دو دستگاه خودرو ون در خارج از یک مرکز تفریحی در مرکز شهر که در آن گروهی از هواداران وستهام مشغول نوشیدن بودند توقف کردند.

شاهدان می‌گویند که 15 تا 20 نفر که همگی صورت خود را پوشانده بودند و گمان می‌رود از اولتراهای اینتراخت فرانکفورت باشند، بیرون از ماشین آمدند و به هواداران تیم رقیب حمله کردند.

به گزارش دیلی میل، مردی از چلمزفورد مشکوک به شکستگی بینی و ترک خوردگی دندان‌هایش به بیمارستان رفت. در پی این موضوع، پلیس فرانکفورت در بیانیه ای اعلام کرد: مهمان مجروح مردی 34 ساله اهل بریتانیا برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

پس از حمله، ون‌ها به سرعت محل را ترک کردند و پلیس هنوز نتوانسته آنها را پیدا کند. انتظار می‌رود بیش از 2600 هوادار وستهم پیش از بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا روز پنجشنبه در این شهر حضور داشته باشند.

این اولین بار نیست که هواداران وستهم در این فصل با هواداران پر جنب و جوش فرانکفورت روبه‌رو می‌شوند، زیرا هواداران وستهام قبل از بازی یک شانزدهم نهایی خود با سویا مورد هدف تعدادی از اولتراهای فرانکفورت که در شهر بتیس حضور داشتند، قرار گرفته بودند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 777294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟