سیدعباسی: راحت به حریفان شانس گلزنی می دهیم

به گزارش رکنا ورزشی، داود سیدعباسی در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت آبادان، اظهارداشت: در ابتدا عید سعید فطر را تبریک می‌گویم. درباره بازی باید بگویم خیلی خوب و پرفشار شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. بعد از گل هم نبض بازی را در اختیار داشتیم و آنطور دوست داشتیم بازی در جریان بود. نیمه اول را خوب به پایان بردیم اما نیمه دوم ابتدا بازی آن طور می‌خواستیم جلو رفت.

سرمربی شهرخودرو ادامه داد: نیمه دوم هم شروع مان خوب بود اما هر چه جلو می‌رفتیم با توجه به شرایط جدول ترس و استرس باعث شد تا تیم عقب بکشد. ما تلاش‌مان را کردیم اما صنعت نفت رو به بازی بلند و مستقیم آورد. ما در باز پس گیری توپ‌ها خیلی خوب بودیم، در حمله می‌توانستیم بهتر عمل کردیم اما نتوانستیم مشکل را حل و از موقعیت‌ها استفاده کنیم. گاهی اوقات موقعیت گل تک به تک نیست، من فکر می‌کنم در این چند وقت شاید بالای 14-15 موقعیت 90 درصد در بازی‌های قبلی داشتیم متاسفانه معضل بزرگی در تیم ما بود که الان هم هست و نتوانستیم حل کنیم. هر روشی به کار بردیم نشد این اجازه می‌دهد به تیم‌هایی که شانس دارند، به بازی برگردند.

وی درباره اینکه علت آن را چه می‌دانید، فکر می‌کنید بدشانسی است، خاطرنشان کرد: اگر به عقب برگردید می‌بینید بازی با نفت مسجدسلیمان مردیم تا بردیم. با آلومینیوم در اراک که مساوی شد بالای 5 موقعیت 100 درصد داشتیم، بازی با گل‌گهر هم همین طور. نمی‌دانم تصمیمات لحظات آخر اشتباه است؟ ما در تمرین هم سعی می‌کنیم تصویرسازی کنیم. تمرین ما کلیشه‌ای نیست. بازیکنان روی به جلوی ما نفری 150 ضربه به دروازه می‌زنند. نمی‌دانم مشکل از کجاست از ماست یا از جای دیگر. باتوجه به موقعیتی که در جدول داریم شاید حرفی که می‌زنم دوستان بگویند توجیه می‌کنم اما ما موقعیت‌های وحشتناک از دست می‌دهیم و آنجا که باید کار را تمام نمی‌کنیم و به تیم‌های حریف شانس می‌دهیم نتیجه را جبران کنند. بزرگترین مشکل ما این است. ما 15-16 موقعیت داشتیم که به دروازه رسیدیم و گل نزدیم، آنهایی که پاس اشتباه در لحظه آخر دادیم، به کنار.
سیدعباسی درباره تعویض‌های تیمش، گفت: ما همیشه تعویض‌هایمان عصای دست‌مان هستند. سعی می‌کنیم 90 دقیقه را تقسیم‌بندی کنیم و باتوجه به دوندگی بچه‌ها تعویض‌ها اکثر بازی‌ها جواب داده است اما بازیکن هم یک روز خوب دارد یک روز بد. 
سرمربی شهرخودرو درباره اینکه درصد پرداختی‌های باشگاه به چقدر رسیده، عنوان کرد: فکر کنم در این هفته قرار است به 60 درصد برسد. 2 روز پیش آخرین پرداختی ما بود.

وی درباره اینکه در ابتدا به نشست خبری نیامد، اظهارداشت: وظیفه من پاسخگویی است و من همیشه قبل از بازی پاسخگو و در نشست حاضر بوده‌ام. بابت تاخیری که به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم چون حالم مساعد نبود و الان هم نمی‌توانم حرف‌ها را جفت و جور کنم. در این چند وقت سعی کردم بی پرده صحبت کنم و اگر سوءتفاهمی پیش آمد عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی شهرخودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم حضور تماشاگران، تصریح کرد: ما از چه بهره بردیم که از حضور تماشاگران بهره بردیم. تماشاگر باشد همه چیز تغییر می‌کند. مگر می‌شود عدم حضور آنها تاثیر نداشته باشد؟ من نمی‌دانم مقصر کیست و ما نامه آن را زده بودیم. امیدوار بودیم تماشاگران را ببینیم. 

وی درباره اینکه در سایت حتی بلیت‌فروشی هم اعلام شده بود، گفت: آیا نمی‌توانستیم بازی را رایگان کنیم؟ تا دیشب مشخص نبود بازی‌مان کجاست. اینجا زیرساخت ندارد؟ می‌گفتند ورزشگاه ثامن زیر ساخت ندارد، نگفتند بلیت‌فروشی. آیا در مشهد ورزشگاهی نداشتیم که زیرساخت داشته باشد؟ 

سیدعباسی درباره اینکه وقتی شهرخودرو در تهران است و کسی دنبال کارهای حضور تماشاگران نیست، حتی اعلام نشد تکلیف هوادار چیست، به همین دلیل چنین مشکلاتی پیش آمده خاطرنشان کرد: خیلی تیم‌ها در شهرشان نیستند که می‌توانم چند مثال بزنم. روزی که اینجا آمدم با این نیت آمدم مشکل را حل کنم، نشد. آنقدر عداوت و اختلاف سنگین بود، اسمش را نمی‌توان عداوت گذاشت. من نمی‌توانم کسی را قضاوت کنم چون قبلا نبودم. من به خاطر یکسری مشکلات پارسال با شهرخودرو نبودم و نمی‌دانم چه شد. امسال هم وقتی آمدم خواستم راهی را بروم اما دیدم موضوع آنقدر عمیق است که دیگر نمی‌شد اسم آن را اختلاف گذاشت. پای صحبت هر کسی می‌نشینیم حق را به خودش می‌دهد.
وی در پاسخ به این سوال که باشگاه باید اعلام کند چه کسی با حضور تماشاگران مخالف بوده، یادآور شد: کسی بابت حضور تماشاگران مخالف نبود فقط گفتند ورزشگاه ثامن زیرساخت ندارد. تنها مشکلی که گفتند همین بود که سرویس بهداشتی برای تماشاگران ندارد. 

سرمربی شهرخودرو در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا شما نگفتید بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، گفت: من که بارها اینجا فریاد زدم. من به عنوان کارمند باشگاه یک وظیفه‌ای دارم، مثلا می‌گویند کجا تمرین و بازی کنم و آن کار را انجام می‌دهم، کارفرما نیستم اما گاهی اوقات آنچه لازم است را می‌گویم و آخرین باری که قرار بود ما در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنیم بازی رفت با سیرجان بود که شورای تامین گفت بازی نمی‌تواند در این ورزشگاه باشد.

وی افزود: ما بازی نمی‌کنیم، تیم‌های دیگر آنجا می‌آیند. ورزشگاه را درست نکرده‌اند که بدون استفاده باشد. ورزشگاهی بسیار مدرن که نتوانست میزبانی آسیایی را داشته باشد. بزرگترین حسرت ما این بود نتوانستیم این ورزشگاه را به آسیا نشان دهیم. می‌دانم این زمین چقدر زیباست و چه کیفیتی دارد. واقعا حیف است، ناراحت نیستیم تیم‌های دیگر استفاده کنند بلکه می‌گویم تعاملی باشد ما هم بازی کنیم. مگر می‌شود کسی دوست نداشته باشد در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کند؟ آدم دوست دارد در زمین آن راه برود و روی صندلی‌هایش بنشیند.

سیدعباسی درباره اینکه گفته شده در مشهد اتاق فکری علیه تیم شماست، تصریح کرد: فوتبال تمام زندگی ما نیست، فوتبال بخشی از زندگی ماست و در این دوره زمونه هزار دوست کم و یک دشمن زیاد است. من اینطوری زندگی کرده‌ام. قبلا از من سوالی پرسیدند، گفتم نبودم و نمی‌توانم قضاوت کنم. دخالتی نمی‌کنم چون وظیفه من نیست. من مربی این تیم هستم و اگر پیشنهادی باشد می‌دهم اما اگر بخواهم چیزی را قضاوت کنم نه. 

سرمربی شهرخودرو تاکید کرد: سوال بسیار عجیبی است، خیلی‌ها ناراحت بودند اما جلو نیامدند. من سعی می‌کنم صریح به سوالات خبرنگاران پاسخ دهم چون وظیفه من است. ما اصلا در لیگ حمایت نشدیم، برخوردهای دوگانه وجود داشت و با زمین و زمان جنگیدیم. همت و حمیتی که در تیم‌های دیگر هست نمی‌بینیم. من خودم در این شهر بازی کرده‌ام؛ زمانی که در ابومسلم بازی می‌کردیم حتی پول آب برای خوردن نداشتیم اما هواداران حمایت می‌کردند و مسئولان هم همین طور. هفته آخر لیگ بود بازی با ملوان، هر موقع در این استادیوم بودیم حمایت تماشاگران را داشتیم اما امسال این را هم نداشتیم. این موضوع خیلی تاثیرگذار است.

 

کدخبر: 777174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟