تساوی سپاهان و استقلال به سود پرسپولیس

به گزارش رکنا، تیم‌های سپاهان و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

نیمه اول بازی بسیار جذابی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم هر دو تیم با احتیاط وارد زمین شدند و زیاد به آب و آتش نزدند. 

هرچند در 45 دقیقه دوم تیم سپاهانی چند فرصت خوب توسط مغانلو و نورافکن ایجاد کرد و از سوی دیگر هم استقلال روی حرکات ژستد و مهدی پور فرصت گلزنی خلق کرد، اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

شرح گل استقلال:

 محمد دانشگر در دقیقه ۶ روی ارسال جعفر سلمانی با یک ضربه سر بی‌نقص تیمش را پیش انداخت.

شرح گل سپاهان:

در دقیقه 14 روی اشتباه زیبر نیک‌نفس توپ به محمدرضا حسینی رسید و او با یک استارت عالی با حسینی تک به تک شد و گلر استقلال چاره‌ای جز انجام خطای پنالتی نداشت.این ضربه پنالتی توسط گولیسیانی به گل تبدیل شد تا حساب کار یک بر یک شود.

*قضاوت این دیدار حساس بر عهده موعود بنیادی‌فر است.

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، محمدرضا حسینی (سجاد شهباززاده)، سروش رفیعی (میلاد جهانی)، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی و جلال علی محمدی (مسعود ریگی)

 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس (سعید مهری) ، صالح حردانی (وریا غفوری)، امیرحسین حسین‌زادهر(ارسلان مطهری)، کوین یامگا (آرمان رمضانی) و رودی ژستد (سبحان خاقانی)

انتهای پیام/

 

کدخبر: 777154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟