عبدی: گلم را به همسرم تقدیم می‌کنم/ کل استان مازندران قدردان «ساکت الهامی» هستند

«مهرداد عبدی» هافبک دفاعی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص قهرمانی تیمش در رقابت‌های حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را در حضور پرشور تماشاگران به نمایش گذاشتیم. خداراشکر توانستیم این موفقیت را به مردم عزیز مازندران تقدیم کنیم، اتفاق تاریخی را رقم بزنیم به شخصه از اینکه این شانس را داشتم که در این اتفاق بزرگ سهیم باشم خیلی خوشحال هستم.

وی درخصوص به ثمر رساندن گل قهرمانی تیمش در جام حذفی افزود: درکل گلزنی برای هر بازیکنی حس فوق العاده‌ای دارد. چه برسد به گلزنی در چنین دیدار حساسی آن هم درحضور پرشور تماشاگران در استادیوم. واقعا جا دارد، خدا را برای این اتفاق زیبا شکر کرده و گلم را هم به پدرو مادر؛ همسر عزیزم که همیشه حامی‌ام بودند، تقدیم کنم. البته ناگفته نماند که گلزنی و کسب این جام با همدلی و تلاش تمامی بچه‌ها و کادرفنی به دست آمده است.

هافبک دفاعی نساجی مازندران در مورد همکاری با «ساکت الهامی» ادامه داد: درست است که مسیر سختی را تا رسیدن به قهرمانی طی کردیم ولی با وجود مربی‌گری آقای الهامی که سابقه قهرمانی را در کارنامه دارد همیشه به کسب قهرمانی امیدوار بودیم. واقعا کار کردن با «ساکت الهامی» خیلی لذت‌بخش و فضای تمرینات همیشه با وجود او شاد است. البته فکر میکنم او نیاز به تعریف تمجید کسی نداشته باشد چرا که در 3 سال تجربه مربی‌گری 2 قهرمانی در جام حذفی کار هر مربی نباشد، به غیر از آن هم سال گذشته نساجی با معجزه دانش فنی او در لیگ برتر باقی ماند. فکر میکنم کل استان مازندران قدردان زحمات او باشند.

عبدی در مورد حواشی بازی فینال و اعتراض تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: اصلا صحبت‌های تیم آلومینیوم در مورد بسته بودن در رختکن واقعیت ندارد. تمامی این صحبت‌ها تنها یک سوء تفاهم است. دربازی با استقلال که ما به عنوان مهمان در ورزشگاه آزادی حاضر شدیم در همان رختکنی بودیم که آلومینیوم حضور داشت، دربازی با مس کرمان هم که ما میزبان بودیم باز هم در رختکن مهمان لباس عوض کردیم. در همین بازی هم ما طبق روال قبلی به سمت همان رختکن رفتیم که دیدیم که تمامی کادر و بازیکنان تیم حریف آنجا ایستاده‌اند ولی به این خاطر که دور ایستاده‌ بودم درگیری‌ها را ندیدم. اصلا این حرف‌ها که می‌گویند در رختکن را بسته بودند صحت ندارد. جلوی چشم خودمان لباس‌های مارا از داخل رختکن درآوردند کیف پزشکی ما را هم به رختکن میزبان بردند. بعد از آن هم سرمربی‌ها با همدیگر صحبت کردند آقای الهامی به مهدی رحمتی گفت: برای ما فرقی ندارد که در کدام رختکن لباس عوض کنیم. این درشرایطی بود که ما درقرعه کشی به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شده بودیم پس فکر می‌کنم این حق را هم داشتیم که انتخاب کنیم، در کدام رختکن لباس عوض کنیم.

وی در مورد اینکه برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد گفت: واقعا خیلی در این تیم احساس راحتی دارم. هروقت درنساجی بازی کردم، همیشه جزء بهترین سال‌های فوتبالی‌ام بوده است. البته پیشنهاد هم که همیشه وجود دارد ولی فعلا درخدمت تیمم هستم به جز موفقیت نساجی به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنم تا درآینده ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی درپایان درمورد بازی مقابل آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: آلومینیوم تیم بسیار خوب و قابل احترامی است. اما ما هم نساجی هستیم بدون تردید در بازی امروز با تمام توان به مصاف آن‌ها خواهیم رفت وتلاش می‌کنیم تا بتوانیم به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کرده دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 776956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟