فرصت نادری که برای نفت از دست رفت/تساوی دربازی 6امتیازی

به گزارش رکنا، هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر با برگزاری دوبازی آغاز شد.دریکی از  این دیدارها که شب گذشته به اتمام رسید تیمهای نفت مسجد سلیمان وتراکتور سازی تبریز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر اولین ها به مصاف هم رفتند.

حساسیت بالای بازی از طرفی و جایگاه دو تیم در جدول رده بندی تا قبل از برگزاری این بازی از طرف دیگر، باعث شده بود تا بازیکنان هردوتیم از شرایط آرمانی خود دور بوده و لحظه ها تعیین کننده برنده بازی باشد.

در طول بازی این تیم نفت مسجد سلیمان بود که برتری نسبی بیشتری به حریف خود داشت اما تراکتوری ها موفق به ثبت گل نخست در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی شده و امیدهای خود برای جدا شدن از انتهای جدول را افزایش دادند.

در این بازی حساس  شاگردان رضا مهاجری که سخت به دنبال برد و کم کردن فاصله با تیم تبریزی بودند، بر تلاش خود افزودند تا درنهایت در دقیقه 55 گل مساوی را وارد دروازه تیم ساغلام و تراکتورسازی کرده وبازی با همین نتیجه به پایان رسید.

دیداری که شاید به بهای گزاف سقوط به لیگ یک برای شهر اولین ها و تیم محبوب نفت مسجد سلیمان تمام شود.حال با این نتیجه نفتی ها که در طول فصل رکورددار تعویض کادرفنی هستند باید در ادامه لیگ هوشیارتربوده و به راحتی امتیازبازیهای خانگی را از دست ندهند.جایی که این تیم با18 امتیاز در رده چهاردهم و تیم تبریزی هم با 21امتیازدر رتبه سیزدهم قراردارند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 776954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟