سرآسیایی: انشاالله سهمیه لیگ برتر را برای مرم خوب شیراز نگه می داریم

به گزارش رکنا ورزشی، مجتبی سرآسیایی بعد از شکست 2 بر یک مقابل  مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: عید سعید فطر را و به تیم مس رفسنجان و برادر خوبم ربیعی تبریک می‌گویم. می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم و شرایط را برای بازیکنان تحلیل کرده بودیم. تاز مانی که در شکل خودمان بودیم به حریف موقعیت ندادیم. مس رفسنجان تیم با کیفیتی است و باید به بازیکنانم دست مریزاد بگویم. در شکل فشار، بازی را طراحی کرده بودیم و به گل رسیدیم، اما روی یک اشتباه فردی گل مساوی را خوردیم.

وی ادامه داد: قرار بود در آن منطقه تاخیر نداشته باشیم چون می‌دانستیم حریف در چه مناطقی پرس و تله دارد ولی زمانی که 10 نفره بودیم گل خوردیم، منشا بازیکن استثنایی است و ضربه استثنایی زد. باید به غیرت و شرف بازیکنانم درود بفرستم. طبق برنامه پیش رفتند اما در یکی دو صحنه غافلگیر شدیم. زندگی ادامه دارد. ان شالله این سهمیه را برای مردم خوب شیراز در لیگ برتر حفظ می‌کنیم. این باخت را به زودی جبران می‌کنیم.

وی در مورد شرایط میزبانی و چمن طبیعی ورزشگاه گفت: اینجا رفسنجان است و من اینجا زندگی کرده‌ام. زمین هم کیفیت خیلی خوب داشت. باید از مدیرعامل باشگاه خودمان تشکر کنم که شرایط خوبی برای ما مهیا کردند و با شرایط خوب به رفسنجان آمدیم، تمام امکانات را برای ما مهیا کردند و دعا کنند تا آخر کار شرمنده مردم شیراز نشویم.

 

کدخبر: 776876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟