حسینی: امیداوریم از اشتباهات پرسپولیسی ها استفاده کنیم

به گزارش رکنا ورزشی، مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان تهران درمورد بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر پرسپولیس در کنفرانس خبری گفت: در ۴۷ روز گذشته فقط یک بازی مقابل استقلال انجام دادیم و این تعطیلات طولانی مدت باعث شد روزهای سختی را پشت سر بگذاریم. سعی کردیم با بازی دوستانه متعدد بازیکنان را در فرم خوب نگه داریم اما واقعا در این موقع از سال این تعطیلات کار سختی را برای ما به وجود می‌آورد.

او ادامه داد: سعی کردیم باتوجه به تجربه‌ای که داریم، برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. امیدوارم بازیکنان در شرایط جسمی خوبی باشند، اتفاقات بازی به کمک ما بیاید و در نهایت بتوانیم یک بازی آبرومند در شان نام پیکان انجام دهیم.

او درباره تقابلش با یحیی گل‌محمدی گفت:‌ من همکاری خوبی با او داشتم و در این دوره زمانه همه از هم شناخت تاکتیکی خوبی دارند. بازیکنان هستند که تعیین کننده خواهند بود و فوتبال بازی اشتباهات است. امیدوارم بازیکنان ما کم‌ترین اشتباهات را در زمین داشته باشند و از اشتباهات پرسپولیسی‌ها استفاده کنند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم، به حواشی کاری نداریم و سعی می‌کنیم یک فوتبال قوی را ارائه دهیم.

سرمربی پیکان درباره حضور هواداران در ورزشگاه بیان کرد: بازی کردن مقابل پرسپولیس و اتمسفر هوادارانش بسیار سخت است. امیدوارم بازیکنان این ماموریت را به نحو احسن انجام دهند. هم‌چنین باتوجه به حضور تماشاگر و جو بازی امیدوارم داور بازی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. جا دارد از مدیریت کارخانه و باشگاه پیکان تشکر کنم. در این چند وقت هر خواسته‌ای داشتیم را انجام دادند و مدیریت باشگاه مشکلات را حل کردند. امیدوارم بازیکنان قدر محبت مدیریت باشگاه را بدانند و با کسب یک نتیجه خوب یک هدیه به مجموعه ایران‌خودرو و باشگاه بدهند.

 

کدخبر: 776847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟