مسی و رونالدو همبازی می‌شوند؟/ رویایی که شاید رنگ حقیقت بگیرد

به گزارش رکنا، پس از اینکه پاری‌سن‌ژرمن موفق شد «لیونل مسی» که دوران حضورش در بارسلونا به پایان رسید را با قراردادی 2 ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به خدمت بگیرد، حالا خبر می‌رسد که «کریستیانو رونالدو» که زمانی در رئال مادرید با این فوق‌ستاره آرژانتینی رقابت سختی داشت، ممکن است با برنده 6 توپ طلا هم‌تیمی شود.

جریان از این قرار است که «اریک تن‌هاخ» سرمربی جدید منچستر یونایتد، به دنبال ایجاد تحولات بسیار بزرگ در تیم جدیدش است. بر همین اساس، رسانه‌های انگلیسی مدعی‌ شده‌اند که سرمربی هلندی تمایلی به حفظ ستاره پرتغالی تیم «کریستیانو رونالدو» ندارد و ممکن است او  را در فهرست فروش قرار دهد.

در همین حال «پل مرسون» بازیکن اسبق فوتبال انگلیس به رونالدو توصیه کرده تا به پی‌اس‌جی برود و زوجی رویایی را با مسی تشکیل دهد. چرا که از نظر او، تن‌هاخ نمی‌خواهد که رونالدو را حفظ کند.

از سوی دیگر یونایتد از کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار دور شده و اگر رونالدو در این تیم بماند، فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به احتمال زیاد بازی نخواهد کرد، با توجه به این که کریس در آخرین سال‌های فوتبال حرفه‌ای خودش قرار دارد، ممکن است تصمیم به ترک اولدترافورد بگیرد و راهی تیمی شود که مدعی اصلی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

این کار می‌تواند رویای بزرگ فوتبال دوستان را به حقیقت تبدیل کند و باید دید این اتفاق بزرگ رخ خواهد داد یا خیر.

انتهای پیام/

کدخبر: 776081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟