اکبری: نمی‌توانم در خصوص سعید معروف حرفی بزنم/ جزو کشورهای خوب والیبال در دنیا هستیم

پیمان اکبری در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط تیم والیبال پیکان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: از روز بیستم فروردین ماه تمرینات خودمان را برای حضور در باشگاه‌های آسیا استارت زده‌ایم. با همان بازیکنانی که داشتیم به شروع تمرینات پرداخته‌ایم و در این میان تنها محمد موسوی به جمع ما اضافه شده است. از طرف دیگر چند بازیکن ما در اردوی تیم ملی حضور دارند و فعلأ تیم ناقصی در اختیار داریم. متاسفانه تنها مشکل بزرگ ما نبود بازی تدارکاتی است که بتوانیم پیش از شروع رقابت‌ها، بازیکنان را به هماهنگی برسانیم.

وی درباره اینکه صحبت از پیوستن بازیکنان مطرح به تیم پیکان شده است، گفت: راجع به حضور نمیر عبدالعزیز، سعید معروف و اروین انگاپت به جمع ما باید بگویم، صحبت‌های خوبی برای حضور آنها در پیکان صورت گرفته اما تا زمانی که این بازیکنان وارد باشگاه نشوند، نمی‌توان اظهار نظر خاصی انجام داد. معروف بازیکن بزرگی است اما الان نمی توان درخصوص حضور او در تیم حرفی بزنم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص اینکه چه هدفی را برای باشگاه‌های آسیا دنبال می‌کنند، تصریح کرد: نمی‌توان از همین الان صحبت کرد چه هدفگذاری را برای خودمان ترسیم کرده‌ایم زیرا در ابتدا باید وارد مسابقات شویم و تیم‌های رقیب را مورد ارزیابی دقیق قرار دهیم. جای امیدواری است که سایر تیم‌ها با بهترین کیفیت پا به مسابقات می‌گذارند و این موضوع می‌تواند کمک کند تا مسابقات خوبی شاهد باشیم.

اکبری درباره حضور بازیکنان تراز اول خارجی درلیگ والیبال ایران اظهار کرد: به هر حال ما جزو کشورهای خوب والیبال دنیا هستیم و جزو هفت یا هشت لیگ برتر دنیا به حساب می آییم، اما نمی‌گویم شرایط مشابه‌ای مانند لیگ روسیه و ایتالیا داریم. هر مقدار کیفیت فنی بازیکنان خارجی لیگ ما بالاتر باشد، لیگ هم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 775825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟