موسوی: مگر می‌شود بازیکن تیم ملی کشورش را دوست نداشته باشد؟/ کار سختی در هانگژو و قونیه داریم

علیرضا موسوی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم هندبال دینامو بخارست اظهار داشت: چندین سال است در اروپا حضور دارم و در حال حاضر هم در باشگاه دیناموبخارست رومانی بازی می‌کنم و شرایط خوبی در این تیم داریم. خدا را شکر فاصله کمی تا قهرمانی در لیگ داریم و در کوپا رومانیا(جام حذفی) هم شانس اول قهرمانی به حساب می‌آییم. فشار تمرینات خیلی بالا است و در کل شرایط خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم.

وی درباره اینکه نتایج تیمشان را در لیگ قهرمانان اروپا چطور دید، گفت: از حق نباید گذشت بدشانسی نصیب ما شد و در گروه سختی قرار گرفتیم اگر چه نتایج خوب بود اما نشد از گروه بالا برویم. تیم‌های قدرتمندی مانند بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، پورتو، وسپرم مجارستان، نایب قهرمان لیگ آلمان و نماینده اوکراین در گروه ما بودند. با این حال هشت امتیاز به دست آوردیم و تنها یک امتیاز برای صعود کم آوردیم. توانستیم کلسه آلمان را که صدرنشین گروه شد، در خانه و مقابل هواداران شکست دهیم. همچنین مقابل بارسلونا، پاریس و وسپرم هم با اختلاف خیلی کم نتیجه را واگذار کردیم.

عضو تیم هندبال دیناموبخارست درباره اینکه برای فصل آینده در این تیم می‌ماند یا خیر، تصریح کرد: برای فصل آینده از باشگاه‌های فرانسه، آلمان، مجارستان، اسپانیا و حتی خود رومانی هم پیشنهاد دارم و در حال بررسی هستم تا بتوانم در زمان مناسب به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دهم. مصدومیت بد موقع خیلی من را اذیت کرد و حدود دو ماه نیم دوران نقاهتم طول کشید اما الان بهتر هستم و ان‌شاءالله بتوانم در بازی‌های آینده به تیمم کمک کنم و با دو جام قهرمانی به ایران برگردم. امسال، سال خوبی برای من و سایر بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا بود چرا که هر کدام از ما در تیم‌های خودمان خوش درخشیدیم. حق هندبال ایران است تا در اروپا نماینده بیشتر داشته باشد. البته مسئله خدمت مقدس سربازی بزرگترین معضل در راه لژیونر شدن بازیکنان است که امیدوارم یک راهکار مناسب هم برای این موضوع پیدا شود.

موسوی درباره انتخاب وویویچ به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال اظهار داشت: او مربی خوبی است و جدای این اتفاق، یکی از زبده‌ترین و بهترین بازیکنان در زمان خودش بوده و الان هم یک مربی سرشناس در اروپا به حساب می‌آید. امیدوارم حضورش منشأ خیر باشد و به ما کمک کند تا هندبال ایران مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کند.

وی درباره سال سخت تیم ملی برای نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی و کشورهای اسلامی گفت: شرایط در مسابقات کشورهای اسلامی سخت است زیرا مصر در جام‌جهانی چهارم شد و تونس هم دوم آفریقا است و قطر و بحرین هم کیفیت بالایی دارند. همچنین کار در هانگژو هم سخت است چون تیم‌ها با بهترین شرایط به چین می‌آیند اما ما هم تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا نتایج درخور شان تیم ملی هندبال ایران را بگیریم.

عضو تیم ملی هندبال درباره اینکه آیا تمایل به حضور در مسابقات پیش‌رو همراه با تیم ملی دارد یا خیر، عنوان کرد: اگر فدراسیون مکاتبه کند و اجازه شخصی بگیرد حتمأ با کمال میل می‌آیم تا بتوانم به عنوان سرباز به کشورم خدمتم کنم. البته مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی ثبت نشده و باید دید آیا مسئولان فدراسیون می‌توانند شرایط حضور بازیکنان را برای این مسابقات فراهم کنند یا خیر. متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم همراه با تیم ملی در قهرمانی آسیا حضور پیدا کنم و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بازهم با تمام قوا در خدمت کشورم باشم. مگر می‌شود بازیکنی تیم ملی کشورش را دوست نداشته باشد؟ دلم می‌خواهد با انگیزه و آمادگی بالا به تیم ملی برگردم.

موسوی با اشاره به اینکه جهانی شدن تیم ملی هندبال برای دومین بار اتفاق بزرگی است، بیان کرد: خداراشکر بچه‌ها نتیجه خوبی گرفتند و به جام‌جهانی راه پیدا کردند. این مسئله نشان می‌دهد هندبال ما رو به پیشرفت است و برنامه‌ریزی خوبی که توسط مسئولان صورت گرفته منجر به رقم خوردن اتفاقات خوب شده است. امیدوارم این برنامه‌ریزی برای تیم‌های پایه هم صورت بگیرد تا باعث شود در تمام رده‌ها جواز حضور در جام‌جهانی را به دست بیاوریم. کار برای موفقیت در جام‌جهانی سخت است اما ان‌شاءالله مقابل ابر قدرت‌های دنیا نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 774952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟