استیلی: بازی با روسیه به دلایل غیر فوتبالی لغو شد/ پنج دیدار تدارکاتی پیش از جام‌جهانی داریم

به گزارش رکنا، تنها چند ماه مانده به جام‌جهانی قطر و هنوز تیم ملی فوتبال کشورمان در تدارک برگزاری بازی‌های دوستانه مناسب است.

در حالیکه بسیاری از کارشناسان فوتبال از فدراسیون و ساختار فوتبال کشورمان در این راستا نا امید شده‌اند، اما سرپرست و مدیر تیم ملی خبر از برگزاری حداقل 5 بازی تدارکاتی مناسب قبل از جام جهانی 2022 قطر می دهد.

حمید استیلی در گفت‌وگو با رکنا در این خصوص اظهار داشت: هر روز با کشورهای مختلف در حال مکاتبه هستیم و خود من لحظه به لحظه ایمیل‌های موجود را چک می‌کنم اما هنوز به نتیجه  نرسیده‌ایم .

بازی با تیم ملی روسیه به دلایل غیر فوتبالی منتفی شد

مدیر تیم ملی فوتبال درباره نوع بازی‌های دوستانه و انتخاب آنها اظهار داشت: بسیاری از کشورهایی که با آنها مکاتبه کرده‌ایم مشغول برگزاری لیگ و یا رقابت‌های بین المللی قاره ای خود هستند. منطقه کونکاکاف و تیم‌های حاضر در آن در این زمره هستند.

وی افزود: با روسیه سر برگزاری بازی تدارکاتی توافق کرده بودیم و سرمربیان هر دو تیم هم این دیدار را تائید فنی کرده بودند اما به دلایل غیر فوتبالی این مسابقه لغو شد.

انتخاب تیم برای بازی‌های دوستانه نظر مستقیم اسکوچیچ است

استیلی درمورد اینکه  تیمهای انتخابی برای بازیهای دوستانه با تیم ملی ایران بر اساس چه دلایلی انتخاب می شوند گفت : این تیمها را ما به سرمربی تیم پیشنهاد می‌دهیم و اگر مورد قبول واقع شد ، نسبت به ثتبیت آن اقدام میکنیم.

 

پنج بازی را برای تیم ملی مد نظر داریم

سرپرست تیم ملی ادامه داد: در خردادماه و در کشور قطر برای 3 روز فیفا و در شهریور ماه برای 2 روز فیفا در حال رایزنی هستیم تا با برگزاری حداقل پنج بازی تیم ملی را آماده به جام جهانی اعزام کنیم.

وی در پایان گفت: به دلیل اینکه خودمان به طور مستقیم کار مکاتبه بازی‌های دوستانه را انجام می‌دهیم ، دست دلالها کوتاه و پولهای هنگفت از بین نمی‌رود.

انتهای پیام/

کدخبر: 774786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟