رضاوند: فولاد به بازیکنی وابسته نیست

به گزارش رکنا، آرش رضاوند در خصوص پیروزی شب گذشته فولاد مقابل الغرافه گفت: اول از هرچیز صعود تیم بزرگ فولاد را به ملت ایران مخصوصا مردم شریف خوزستان تبریک می‌گویم. مسابقات سنگینی را پشت سر گذاشتیم. رطوب و گرمای هوای عربستان و البته فاصله نزدیک مسابقات بازیکنان را واقعا  اذیت می‌کرد.

وی افزود: هرچه بیشتر‌می‌گذشت بازیکنان بیشتری مصدوم یا از نظر قوای جسمانی تضعیف می‌شدند اما خدارا شکر با همه این سختی‌ها توانستیم از این مرحله صعود کنیم. کادرفنی، بازیکنان و مجموعه تیم یک‌ماه کنار هم مانند خانواده سختی‌های زیادی کشیدند اما در آخر مزد زحماتمان را گرفتیم. این ‌‌موفقیت گوارای وجود همه مردم ایران و هواداران فولاد باشد.

هافبک فولاد خوزستان تصریح کرد: شاگردی جواد نکونام باعث افتخار است. او مربی خیلی بزرگی است و در دوران فوتبالش هم در تورنمنت‌های زیادی حضور داشته، کاپیتان تیم ملی ایران بوده و بازی‌های بزرگ زیادی انجام داده، تجربیاتش به ما بسیار کمک کرده و در ادامه مسیر هم همینطور است. اگر فولاد چنین شرایطی را اکنون در آسیا دارد و قهرمانی‌هایی که به دست آورده، مهم‌ترین عاملش نکونام است و البته در کنار تلاش تمام مجموعه این موفقیت‌ها به دست آمده است. از حضور در کنار او خوشحالم چون به روند فوتبالم کمک کرده و امیدوارم در کنار همدیگر کارهای بزرگ‌تری را انجام بدهیم. از زحماتش ممنون هستم و امیدوارم که به آنچه در عرصه مربی‌گری لیاقت دارد، برسد.

رضاوند در خصوص محرومیتش از بازی بعدی گفت: بازی‌ها نزدیک به هم است و فشار از نظر روحی و جسمی به بازیکنان می‌آید. در بازی قبل فکر می‌کنم یک لحظه تصمیم اشتباه گرفتم که باعث شد کارت زرد بگیرم. خدارا شکر تیم ما صعود کرده و البته فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست. قطعا با حضور بازیکنانی که داریم تیم در بازی آخر بهترین عملکرد را خواهد داشت.

انتهای پیام

 

کدخبر: 773538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟