روشن: درگیری مربیان و داوران حرفه‌ای نیست/ مجیدی تنهاست و مشاور خوبی ندارد

به گزارش رکنا،  «حسن روشن» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص گروه ایران در رقابت‌های جام جهانی و امیدواریش به صعود از مرحله گروهی اظهار داشت: شگفتی در فوتبال همیشه ممکن است رخ بدهد ولی برای بالا بردن احتمال این شگفتی نیاز است تا با برگزاری بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های رده یک دنیا مهارت و هماهنگی‌مان را بالاتر ببریم. تیم ایران بیشترین لژیونر را در بین تیم‌های جام‌جهانی دارد و هماهنگی این بازیکنان نیاز به بازی دوستانه دارد. بازی مقابل تیم‌های بزرگی مثل انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا علاوه بر یک شانس بزرگ برای دیده شدن فرصت بسیار خوبی برای ارتقا سطح کیفی تیم ملی نیز خواهد بود.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند تیم ملی ایران برای صعود از مرحله گروهی به مربی بزرگ و بنامی نیاز دارد خاطر نشان کرد: بنظرم تیم ملی اصلا در شرایطی نیست که بخواهد سرمربی‌اش را تغییر دهد. البته شاید این شائبه‌ها به دلیل وجود اختلاف نظر بین سرمربی تیم ملی و مسئولین فدراسیون فوتبال باشد که در این صورت بهتر است مسئولین تیم ملی را با «وحید هاشمیان» و «کریم باقری» راهی جام‌جهانی کنند. این 2 مربی شناخت خوبی از تیم دارند و علاوه بر این در حال حاضر هیچ مربی بزرگ و بنامی که ما توانایی به خدمت گرفتنش را داشته باشیم، بیرون نمانده است. با این اوصاف بهترین کار حفظ «دراگان اسکوچیچ» خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درمورد حمله جامعه داوری به «فرهاد مجیدی» پس از صحبت‌های او علیه «علی خسروی» گفت: جامعه داوری نسبت به چند سال گذشته از سطح سواد و کلاس اجتماعی بالاتری برخوردار است و در این حوزه ما چندین دکتر، مهندس و افراد تحصیل کرده داریم که وجود تک تک آنها باعث افتخار فوتبال ایران است و با این شرایط اگر بخواهیم با داوران درگیری به راه بیندازیم اصلا درست و حرفه‌ای نیست. متاسفانه برخورد‌های بدی که مربیان  با داورها در ایران دارند هیچ جای دنیا دیده نمی شود و باید چنین مسائلی در خفا مورد بررسی قرار بگیرد. بعد از درگیری مجیدی و خسروی بسیاری فکر می‌کنند که ممکن است جامعه داوری در این چند بازی باقی مانده به ضرر استقلال سوت بزند که بنظرم این یک فکر احمقانه است. اتفاقا این موضوع به سود استقلال خواهد بود به این خاطر که جامعه داوری زیر فشار است که حتما در این چند بازی باقی مانده قضاوت بهتری داشته باشد.

روشن درمورد اینکه چقدر به قهرمانی استقلال با هدایت «فرهاد مجیدی» امیدوار است گفت: به قهرمانی استقلال خیلی امیدوار هستم چون مجیدی در این فصل زحمت خودش را کشیده ولی هنوز بخش اعظم کار باقی مانده است که به امید خدا به سرانجام خواهد رسید. پیش از این هم گفته بودم که فرهاد خیلی تنهاست و مشاور خوبی هم ندارد و تنها کسی را که در اطراف مجیدی مشاور خوبی میدانم  «بیژن طاهری» است. من سایر افرادی که اطرف مجیدی هستند را نمی‌شناسم ولی فکر می‌کنم که وجود یک مشاور در تیم بزرگی مثل استقلال خیلی کم باشد.

کدخبر: 773437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟