نویدکیا: بازی مقابل پاختاکور آخرین شانس سپاهان برای صعود است

به گزارش رکنا ورزشی، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پاختاکور ازبکستان و سپاهان ایران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در بازی رفت جلوی پاختاکور بازی سخت و سنگینی داشتیم و فکر می‌کنم تمام بازی‌های این گروه سخت بوده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران ادامه داد: فردا نیز یک بازی سخت و سرنوشت‌ساز خواهیم داشت و این بازی آخرین شانس ما است و باید از آن نهایت استفاده را کرد. پاختاکور تیم خطرناکی است و تنها چون در بازی رفت جلوی این تیم پیروز شدیم، نمی‌شود درباره این بازی راحت صحبت کرد. در برابر پاختاکور نیاز به تمرکز و اعتماد به نفس داریم تا بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

وی درباره بازیکنان غایب سپاهان در بازی آینده توضیح داد: بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و همه بازیکنان سرحال هستند. سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم، شایط ایده‌آل نیست، اما بازیکنان برای این بازی انگیزه بالایی دارند. این بازی شانس آخر ماست و می‌خواهیم این شانس را در بازی آخر نیز زنده نگه داریم. خوشبختانه همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

نویدکیا افزود: امروز وضعیت جسمانی بازیکنان را در تمرین بررسی می‌کنیم و تصمیم میگیریم که کدام یک از آن‌ها وارد زمین شدند. همه بازیکنان سعی کردند بهترین کیفیت خود را ارائه دهند، اگرچه روند بازی‌ها آن شکلی که دوست داریم پیش نمی‌رود، اما بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و به نظرم همه آمادگی بازی از اول مسابقه را دارند.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: پاختاکور تیم بسیار خوبی است و در بازی‌های آخر خود بدشانسی آورده، این تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کند و تیم خطرناکی است. این بازی بسیار سرنوشت ساز است و باید با تمرکز و برنامه وارد زمین بازی شویم.

 

کدخبر: 773035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟