عربشاهی: چرا باید یک استقلالی در پرسپولیس پست بگیرد؟/ وزیر ورزش خودش را جای هواداران بگذارد

ضیا عربشاهی در گفت و گو با رکنا، درخصوص حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس برای بدهی های خارجی اظهار داشت: در روزهای اخیر شرایط روحی و روانی بازیکنان و همچنین‌ بدنه مدیریتی و کادرفنی پرسپولیس ایده ال نیست و متاسفانه بدهی های انباشته شده باعث شده تا برای تیم دردسر ایجاد شود. رادوشوویچ حدود ۹۰۰هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد و به تازگی هم‌ استوکس خواهان دریافت مطالبات خود شده است. جالب اینجاست که استوکس روی هم‌ رفته‌۹۰ دقیقه بازی نکرد اما متاسفانه بی ثباتی در مدیریت و بی توجهی ها باعث شده این بدهی انباشته شود.

شخصی به باشگاه پرسپولیس آمده که تمام و کمال استقلالی است

وی در ادامه افزود: تیم بزرگی مانند پرسپولیس نباید چندین ماه در بلاتکلیفی مدیریتی به سر ببرد و در این حال مدیری را به عنوان‌ معاون به باشگاه بیاورند که  همه جا عنوان‌کرده من استقلالی هستم. چرا باید یک نفر از تیم رقیب در پرسپولیس پست بگیرد؟

ضیا عربشاهی

عربشاهی در ادامه در خصوص شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای وزیر چرا هیئت مدیره باشگاه را مشخص نکردی؟ شمایی که از بدنه خود ورزش هستی اگر در دوومیدانی یک نفر جای شما بود و شما به عنوان یک ورزشکار بودی چه عکس العملی نسبت به این‌اتفاق نشان‌می دادی؟ خودتان را بگذارید جای یکی از هواداران تا بدانید چه لحظات دشواری را سپری می کنند. ای کاش وجدان‌شما بیدار شود و دلتان به ۴۵ میلیون‌ هواداری که در سرما و گرما تیم‌ محبوب خود را حمایت‌می کنند، بسوزد. شما در صحبت‌های خودتان‌عنوان‌کردید که داخل زمین تیم برنده مشخص می شود اما آیا اگر شما هم در شرایط روحی و روانی خوبی قرار نداشته باشید، می توانید بهترین عملکرد را از خود ارائه دهید؟

وی در خصوص انتخاباتی که در وزارت ورزش انجام می‌شود،خاطر نشان کرد: کسانی که کنار شما هستند در اصل دارند به شما خیانت‌ می کنند و سعی کنید از این افراد دوری کنید و اجازه ندهید برای شما تصمیم‌ بگیرند.

با کسب تمامی امتیازات باقی مانده قهرمانی ششم را به دست میاوریم

وی در پایان در رابطه با شرایط پرسپولیس در بازی های پایانی لیگ برتر گفت: امیدوارم هر چه زودتر مسئله رادو و استوکس با رایزنی هایی که درویش انجام‌ می دهد ختم به خیر شود و تیم شرایط آرمانی خود را به دست بیاورد. تیم بزرگ‌ پرسپولیس از هر نظر شایستگی کسب ششمین‌ قهرمانی متوالی را دارد. درست است 6 امتیاز عقب هستیم ولی مطمئن باشید کسب هر ۱۸ امتیاز باقی مانده برای ششمین بار متوالی قهرمان لیگ خواهیم شد.

 

کدخبر: 772884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟