لوکا زیدان: به پدرم افتخار می‌کنم، اما می‌خواهم آینده خودم را بسازم

به گزارش رکنا ورزشی، لوکا زیدان با وجود قرارداد با رایووایکانو تا 30 ژوئن، در مجله " ژورنال دو دیمانش " به وضوح تمایل خود را برای خلاص شدن از شر برچسب‌هایی که به دلیل موفقیت شغلی پدرش در کوتاه مدت به او چسبانده شده‌اند، بیان کرده است. علاوه بر این، او تایید کرد که آینده‌اش هنوز نامشخص است و احتمال ادامه حضور در وایکانو را رد نکرده است.

*درباره آینده:

"هنوز موقعیت باشگاه را نمی‌دانم. من بین ژوئن تا ژوئیه برای آینده خود تصمیم خواهم گرفت. هیچ دری را به روی خودم نمی‌بندم. اولویت من این است که بتوانم به طور مداوم بازی کنم. باید یک سال کامل بازی کنم. بهترین نسخه از خودم را نشان می‌دهم. احساس می‌کنم در مسیر درستی هستم.»

*تصمیمات ایرائولا:

"من هرگز از تصمیمات یک مربی انتقاد نکرده‌ام. من کار کردم تا هر زمان که او به من نیاز داشت آماده باشم. در این پست، بازی منظم باعث اعتماد به نفس برای جلوگیری از اشتباه می‌شود. با این حال، دروازه‌بان‌های بزرگی مانند دوناروما یا مندی را دیده‌ایم که بازی را تغییر داده‌اند و یا یک اشتباه شرایط چطور برای آنها پیش رفته است. این را هم قبول دارم وگرنه پست دیگری انتخاب می‌کردم.»

*بازی در فرانسه:

"بله، این امر ویژه خواهد بود زیرا من در آنجا به دنیا آمده‌ام. در خانواده من احساس فرانسوی داریم. در گذشته با باشگاه‌های فرانسوی تماس‌هایی وجود داشته است، اما هنوز در این فصل نه. فوتبال اسپانیا احتمالاً من را بهتر می‌شناسد. فرانسه، من چون پسر زین الدین زیدان هستم، فقط در تیم‌های جوانان لیگ فرانسه بازی کرده‌ام.

*پیوند با پدرش: 

من افتخار می‌کنم که پسر پدرم هستم، به دلیل تمام کارهایی که او انجام داده است. گاهی اوقات تحمل نام ما سخت است. دوست دارم مردم در مورد حرفه من صحبت کنند. من به باشگاهی نیاز دارم که لوکا را جذب کند تا زیدان." زمان آن فرا رسیده است که نامی برای خودم بسازم.

*گزینه مارسی:

"من در مارسی به دنیا آمدم. این یک باشگاه تاریخی است که توسط جمعیتی باورنکردنی حمایت می‌شود. بازی در آنجا رویایم را به حقیقت نزدیک می‌کند."بله، نظرسنجی‌هایی برای تیم زیر 15 سال اسپانیا انجام شد اما من هیچ وقت به این گزینه فکر نکردم. می‌خواهم در فرانسه بازی کنم."

*بنزما:

او بیشتر و بیشتر مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد. او گل می‌زند و خوب هم بازی می‌کند، او همه چیز دارد. امروز او بهترین در جهان، شایسته توپ طلا است. ما بارها در مادرید با هم بودیم، او به من کمک زیادی کرد. من او را برادر بزرگتر خودم می‌دانم».

انتهای پیام/

کدخبر: 772471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟