جدایی لیونل مسی از پاریسن ژرمن کلید خورد

به گزارش رکنا ورزشی، پس از جدایی قریب الوقوع لیونل مسی از بارسلونا تصمیم گرفت به پاریسن ژرمن نقل مکان کند. اما با این حال در چند ماه حضور مسی در پاریس شرایط برای این بازیکن به خوبی پیش نرفته است و نتوانسته عملکرد خوبی در پاریس داشته باشد.

لیونل مسی

ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت به مسابقات ادامه دهد و به پاریس رفت، اما شهر پاریس به اندازه کافی او را روشن نکرده است تا مسی چیزی شبیه به آنچه دو دهه در پایتخت کاتالونیا داشت پیدا کند. حالا لیگ قهرمانان و رئال مادرید در افق ظاهر می شوند و او در نهایت انگیزه ای پیدا می کند تا تلاش کند به سطحی که در سال های اخیر داشت نزدیک شود یا حداقل دوران حضورش در پی اس جی را توجیه کند. چالش ورزشی که او را تحریک می کند، چیزی که هر آخر هفته در لیگ فرانسه اتفاق نمی افتد.

در سفر او به پاریس تنها یک هدف وجود دارد و آن چیزی جز لیگ قهرمانان نیست، اما روز به روز برای لیونل مسی سخت می شود، بیش از آن چیزی که فکرش را می کرد زمانی که تصمیم گرفت در اولین سطح رقابتی ادامه دهد. در واقع، اگر او تصمیم می گرفت به بازی در میامی ادامه دهد، بردن توپ طلا پیچیده تر می شد. بدون شک او را جریمه می کرد.

برخی خبرها حاکی از آن است که دومین سال حضور لیونل مسی در پی اس جی در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما لئو می خواهد تا جام جهانی قطر، جام جهانی که در ماه های نوامبر و دسامبر 2022 برگزار می شود، به رقابت ها ادامه دهد. بعداً دیده می شود، اما  نیاز به احساس رقابت حداقل تا پایان سال جاری است. یکی از اهداف لیونل مسی جام جهانی است، جامی که برنده نشده و با آخرین شانس برای بالا بردن آن مواجه است. شایعات حاکی از جدایی از پاری سن ژرمن در ماه ژوئن است که شاید با آخرین جام جهانی او پیچیده شد.

پس از ورود به پارک دو پرنس، مسی یک رختکن تقسیم شده پیدا کرد. مقدار زیادی کروم کلکسیونر و منیت بیش از حد در کنار هم. اگزولگرانا با دی ماریا، پاردس، نیمار و همراهانش احساس امنیت می کرد. این شکستگی در بسیاری از مواقع با پی اس جی به زمین منتقل شده است که دور از آن تیمی است که قرار است همه چیز را نابود کند . همه برای او بازی نمی کنند و او از قبل متوجه شده است.

این بازیکن آرژانتینی به طور کامل برای دیدار مقابل رئال مادرید آماده می شود. زمان او است و او این را می داند. که از حیث آماری او در خشکسالی وحشتناک است و فقط لیگ قهرمانان می تواند شادی را به او بدهد که در پاریس پیدا نمی کند و در یک تیم بارسا داشت، همان چیزی که دروازه خروج را به روی کسی که او بوده باز کرد.

کدخبر: 770588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟