انتقال بازیکن خارجی به سپاهان منتفی شد

هدایت سپاهان در لیگ بیست و یکم به عهده سپاهان است. سپاهان با 29 امتیاز در رده سوم قرار دارد. سپاهان در بازی های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است. سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، در شرایطی که روز گذشته یک استوری جعلی منتسب به حسن عبدالکریم در فضای رسانه‌ای ایران دست به دست می‌شد که حکایت از انتقال او به سپاهان داشت اما باشگاه عراقی این خبر را تکذیب می‌کند.

الکرخ در بیانیه‌ای که تازه منتشر کرده نوشته: باتوجه به تمایل تیم‌های ایرانی برای جذب حسن عبدالکریم، باشگاه برای تصمیم‌گیری درباره وضعیت او تا پایان فیفادی و دیدار با لبنان صبر کرد تا با حضور خودش تصمیم‌گیری کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پس از اتمام فیفادی، باشگاه بازیکن را در جریان پیشنهادات گذاشت و او ابتدا خواستار مشورت با خانواده شد و سپس اعلام کرد که تا تصمیمش را به پایان لیگ برتر عراق و پایان مأموریت تیم ملی موکول می‌کند.

بنابراین و با این توضیح شاید حتی بتوان جذب او در بازار زمستانی ایران را تمام شده دانست چرا که «ماموریت مالی» تا فروردین ادامه خواهد داشت و همچنین لیگ عراق هم تازه به میانه‌های راه خود رسیده است.

 

کدخبر: 770515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟