میشلز: مصدومیت مانت جدی به نظر نمی رسید/ از بابت کپا بسیار خوشحالیم

به گزارش رکنا ورزشی، کنفرانس مطبوعاتی آرنو میشلز پس از بازی مقابل بلیموث و پیروزی آبی پوشان لندنی و صعود به دور بعدی جام حذفی به شرح زیر است:

با توخل در ارتباط بودی؟

"در کل بازی با هم در تماس بودیم. او در آماده سازی تیم حضور داشت و بسیار واضح بود که از تیم چی می خواهد. در طی 60 دقیقه بازی می توانست 3-1 باشد. یک مقدار در ضرباتی که به تیرک خورد بدشانس بودیم و گلی که خوردیم کم و بیش یک گل به خودی بود. این موضوع باعث ایجاد مشکل شد اما مهم ترین مسئله این است که به دور بعد صعود کردیم و ما همین را می خواستیم"

توخل به مسابقات جام باشگاه های جهان می رسد؟

 "اول از همه باید بگم که وقتی توخل برگردد نمی دانیم شرایطش به چه شکلی است. او طبق قوانین دولت عمل کرد و خودش را قرنطینه کرده بنابراین باید ببینیم طی روزهای آینده چی می شود"

عملکرد لوکاکو؟ "

او تلاش زیادی برای تیم می کند و لمس توپ زیادی داشت اما یک مقدار بدشانس بود. تلاش می کنیم بهش فرصت بدهیم چون او بازیکن مهمی برای ما است. او مهاجم تیم است و حالا که گل نمی زند باید اعتمادمان را بهش نشان بدهیم"

در مورد مصدومیت مانت!

"در وقت های اضافه یک مقدار احساس مصدومیت کرد. بعد از شوتش بلافاصله متوجه دردی شد بنابراین او را بیرون کشیدیم. باید شرایطش را بررسی کنیم ولی خوشبختانه بد به نظر نمی رسید اما فعلا نمی توانم از شرایط دقیقش چیزی بگویم"

عملکرد کپا؟ "

بحث فقط سر پنالتی که گرفت نیست بلکه عملکردش هم بسیار خوب بوده است. در آخرین بازی حس کردم خیلی می توانیم به او تکیه کنیم. نقطه قوت او ضربات پنالتی است و چندین بار این را نشون داده است. در تمرین شکست دادن وی سخت است و در ضربات پنالتی این قابلیت را داره که ذهن حریف را بخواند و این کاری است که انجام داد. از بابت کپا بسیار خوشحالیم و او مستحق اعتمادی که بهش شد است چون پسر بسیار خوبی است. شرایط برای او سخت است چون ادو خیلی خوب کار می کند اما کپا در تمرین بسیار تلاش می کند و پسر خوبی است. از بابت کپا خیلی خوشحالم"

در مورد هدایت تیم در بازی امروز؟

 "بحث سر تلاش تیمی بود و حس کردم یک مقدار هیجان زده شدم چون به وجود توماس عادت داریم. شرایط متفاوتی بود اما تیم کار را برای ما آسان کرد. حس کردیم حمایت خوبی از ما شد و مطمئنا تفاوت اصلی در این است که وقتی توخل در اینجاست او شخصی است که مسئولیت کارها بر عهده قرار دارد"

 

کدخبر: 770402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟