کابوس گرینوود تمامی ندارد

به گزارش رکنا ورزشی، گرین وود که با اتهامات تجاوز، تجاوز جنسی، تجاوز جنسی و تهدید به مرگ مواجه است، قبلاً گفته شده است که در برنامه های گرت ساوت گیت در آینده نزدیک نیست. آنطور که روزنامه سان منتشر کرده، سرمربی انگلیسی وینگر منچستریونایتد را تا رفع تمام مشکلات حقوقی او از حضور در تیم سه شیرها محروم کرده است.

اولین بار نیست که گرینوود در تیم ملی با مشکل مواجه می شود. تنها چند ساعت پس از انجام اولین بازی خود با پیراهن انگلیس - بعد از بازی ایسلند در سپتامبر 2020 - وینگر اهل بردفورد و فیل فودن به دلیل نقض قوانین قرنطینه کرونایی، آوردن چند زن به محل اردوی تیم ملی انگلیس، از اردوی سه شیرها خط خورد.

گرین وود که در 2 فوریه پس از گذراندن سه روز در زندان آزاد شد، به خانه‌اش در چشایر (یک خانه اجاره ای به ارزش 14000 پوند در ماه) بازگشت و اولین کاری که انجام داد افزایش امنیت اطرافش بود.

این فوتبالیست که قبلاً تهدید شده است، می خواهد از مشکلات بعدی جلوگیری کند و دو نگهبان جدید استخدام کرده است تا محیط خانه‌اش را به صورت 24 ساعته زیر نظر بگیرند. همچنین تجهیزات نظارت تصویری جدیدی را در خانه تعبیه کرده است تا از ورود افراد خارج از محیط خود جلوگیری کند.

کدخبر: 769666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟