اقدامات امنیتی شدید مهاجم منچستریونایتد پس از آزادی+ عکس

به گزارش رکنا ورزشی، میسون گرینوود ستاره تیم فوتبال منچستریونایتد، بعد از بروز خشونت جنسی با دوست دخترش دچار جنجال بزرگی شد. بعد از این اتفاق، بازیکنان منچستر وی را در شبکه‌های اجتماعی آنفالو کردند تا به نوعی انتقاد خود را نسبت به این مسئله نشان دادند. این بازیکن روز یکشنبه(10 بهمن ماه سال جاری) توسط پلیس انگلیس بازداشت شد با این حال شب گذشته باشگاه منچستر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن به قید وثیقه آزاد شده است.

بررسی‌ها حاکی از آن است که این بازیکن در خانه شخصی‌اش دو بایگارد استخدام کرده و حتی یک متخصص نیز روز گذشته همزمان با آزادی او در منزلش حاضر شد تا سیستم مداربسته با استفاده از هشت دوربین را در خانه او راه‌اندازی کند. 

گرینووود 1

این در حالی است که سه‌شنبه شب، باشگاه منچستریونایتد بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن بار دیگر "هر نوع خشونت" را محکوم می‌کند و همچنین آنها اضافه کردند، همانطور که قبلاً اعلام شد، میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی با این باشگاه تمرین یا برای آن بازی نمی‌کند. او، پیش از این پس از دستگیری اولیه، پس از اینکه نایک قرارداد خود را با این بازیکن به حالت تعلیق درآورد، از نسخه‌های بازی FIFA 22 هم حذف شد. 

تعطیلات زمستانی یونایتد فردا شب به پایان می‌رسد و آنها باید در دور چهارم جام حذفی میزبان میدلزبورو باشند. از سوی دیگر رانگنیک آماده است تا امروز برای اولین بار پس از بازداشت گرینوود روبه روی رسانه‌ها قرار گیرد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 769536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟