نیگوئز: به عنوان یک شخص و فوتبالیست در حال رشد هستم

 به گزارش رکنا ورزشی، سائول نیگوئز که در تابستان سال 2021 به چلسی پیوست در این مدت عملکرد او با انتقاداتی مواجه بوده است، او در مصاحبه با وب سایت چلسی گفت: در شروع شرایط برام ساده نبود. کل زندگیم تغییر کرده بود. به همراه خانواده‌ام از مادرید نقل مکان کرده بودم و زبان و فرهنگ تغییر کرده بود. حتی مسائل کوچیک مثل رانندگی در جهت مخالف هم تغییر کرده بود. همه چیز تغییر کرده بود! استادیوم، هم تیمی‌هام و کل زندگیم. واقعیت این است که ساده نبود اما بسیار از هم تیمی‌هایم و باشگاه که باعث شدن وفق پیدا کردنم راحت‌تر شود ممنونم. زبان انگلیسی من در حال پیشرفت است و اینطور همه چیز ساده‌تر شده است. شخصا دوست دارم بیشتر بازی کنم اما درک می‌کنم که این تیمی است که قهرمان اروپا شده و رسیدن به ترکیب اصلی آن دشوار است. حس خوبی دارم و هر روز حسم بهتر هم می‌شود و خودم را برای وقتی مربی می‌خواهد آماده می‌کنم.

وی افزود: بازی اولم یک مقدار ناجور بود چون به چیز دیگه‌ای عادت داشتم و برام یک مقدار عجیب بود. زمان زیادی برای تمرین با هم تیمی‌هام نداشتم و وقتی کارم را شروع کردم خیلی از آنها به همراه تیم ملی خودشان در بازی‌های ملی بودند بنابراین شروع سختی داشتم اما باید از کادر فنی چلسی تشکر کنم که همیشه در اون دوران وفق‌پذیری آرامش را به من منتقل می‌کردند. میخواهم نشان بدهم چه بازیکنی هستم و اعتماد همه را دوباره جلب کنم.

بازیکن اسپانیایی تیم چلسی تصریح کرد: وقتی خونه را ترک می‌کنید و به تیم قهرمان اروپا می‌پیوندید مسلما چالش بزرگی در پیش است. فقط می‌توان دو نفر از بین کانته، جورجینیو، کواچیچ و لوفتوس چیک را در ترکیب گذاشت و دو نفر از این نفرات نامزد توپ طلا بودند. می‌دونستم پا به کجا می‌گذارم و با وجود اینکه زیاد بازی نمی‌کنم ولی تمرکزم فقط بر روی بر روی بازی کردن نیست و می‌خواهم چیزهایی یاد بگیرم و رشد کنم. در نهایت بازی در کنار چنین بازیکن‌هایی باعث پیشرفت شما می‌شود و شما را به بازیکن بهتری تبدیل می‌کند. یادگیری زبان انگلیسی به من در ادامه زندگیم کمک می‌کند بنابراین این تجربه فقط مربوط به فوتبال نیست. من در حال وفق پیدا کردنم و به عنوان یک شخص و فوتبالیست در حال رشد هستم.

انتهای پیام/

کدخبر: 769415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟