تکذیب توافق امباپه و رئال مادرید توسط مجری معروف

به گزارش رکنا ورزشی، قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست و در این شرایط ستاره فرانسوی مجاز است در فاصله کمتر از 6 ماه تا پایان قرارداد قانونی خود، با تیم‌های خواهان خود مذاکره و پیش قرارداد به امضا برساند.

پس از این اتفاق روز گذشته بود که بیلد اعلام کرد پس از مذاکرات فراوان میان رئال مادرید و پاریسن ژرمن در نهایت توافق دو طرفه برای انتقال امباپه صورت گرفت. این بازیکن تا تابستان سال دیگر در ازای انتقالی 50 میلیون یورویی راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد و در سال حقوق ناخالص 50 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد.

در واکنش به این خبر جوزپ پدررول مجری برنامه ال چیرینگیتو ادعا کرد که هنور هیچ توافقی بین دو طرف صورت نگرفته و حتی هیچ پیش قراردادی هم است.

البته طبق گفته پدررول تمام توافقات بین دو طرف به صورت شفاهی انجام گرفته اما تا قبل از بازی برگشت رئال و پی‌اس‌جی در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، هیچ مذاکره جدیدی بین دو طرف صورت نخواهد گرفت. هم‌چنین رئال تحت هیچ شرایطی دستمزد 50 میلیون یورویی به امباپه پرداخت نخواهد کرد. یکی از برنامه‌های رئال این است که در ماه می یا ژوئن به پی‌اس‌جی اطلاع بدهند، با امباپه مذاکرات را شروع کرده‌ و با او قرارداد انعقاد خواهند کرد.

او در 155 بازی، 130 گل به ثمر رسانده است.

کدخبر: 768977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟