انتخاب بنزما به عنوان بهترین مهاجم جهان از دیدگاه رونالدو

به گزارش رکنا ورزشی، رونالدو نازاریو در گفت‌وگو با کریستین ویری فاش کرد که برای او بهترین مهاجم جهان چه کسانی هستند. این برزیلی لحظات طلایی دوران حرفه‌ای خود را به یاد آورد و تاکید کرد که فکر می‌کند سوپرلیگ یک فرمت اجتناب ناپذیر است که "دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد".

او در برنامه "بوبو" اعتراف کرد: قوی‌ترین فوروارد جهان امروز؟ به نظر من بنزما، لواندوفسکی هم بسیار نزدیک است، هالند به آنجا خواهد رسید، شاید حتی شماره یک شود، اما او تکنیک بقیه را ندارد."

نظر رونالدو درباره قهرمانی برزیل 

رونالدو در پاسخ به سوالی درباره تیم برزیل و اینکه آیا این تیم می‌تواند در جام‌جهانی 2022 قهرمان شود، درباره نیمار و آغاز دوران حرفه‌ای‌اش صحبت کرد. وقتی جوان‌تر بودم، همه چیز را امتحان کردم، بلافاصله دیدم که بهتر از بقیه هستم. گلی که وقتی سه یا چهار بازیکن را پشت سر گذاشتم به ثمر رساندم، چیزی نیست که بتوان تمرین کرد. امیدوارم نیمار بتواند برنده شود. آرزو می‌کنم که ای کاش می‌توانستم قهرمان جام‌جهانی شوم. از نظر آماری، او من، زیکو و روماریو را پشت سر گذاشته است و حال فقط 5 گل با رد کردن پله فاصله دارد. نیمار را دوست دارم. او گل‌های زیادی می‌زند، اما کسانی هستند که او را به دلیل زندگی خصوصی‌اش و به دلیل نگرفتن جوایز فردی مورد انتقاد قرار می‌دهند.

تمجید رونالدو از امباپه و مسی

مهاجم سابق قناری‌ها همچنین به تمجید از امباپه و مسی پرداخت و گفت که آنها دو بازیکن فوق‌العاده با سرعت زیاد هستند. همچنین امباپه بسیار قوی است، اما اگر تفکر و ذهنیت  مسی و کریستیانو رونالدو را داشتم، باید دو برابر آنها گل می‌زدم.

رونالدو جدید

رونالدو یک پسر دیگر را به یاد آورد و تضمین می‌کند که او می‌تواند به "رونالدوی آینده" تبدیل شود. اندریک یک پسر 15 ساله با استعدادی باورنکردنی است. باید ببینید که او چگونه در فوتبال حرفه‌‌ای پیشرفت می‌کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 768927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟