پیام خاص ستاره پرتغالی برای هواداران منچستریونایتد

به گزارش رکنا ورزشی، برونو فرناندز که دومین فصل حضور خود را در تئاتر رویاها سپری می‌کند برای هواداران منچستریونایتد در صفحه مجازی خود پیامی را به شرح زیر به اشتراک گذاشت.

وی در این رابطه گفت: اینجا هستم تا از این طریق دومین سالروز پیوستنم به منچستر یونایتد را جشن بگیرم. امضای قرارداد با چنین باشگاه بزرگی برای من بسیار خاص بوده و وقتی رویای من به تحقق پیوست که اتفاقا روز تولد دخترم ماتیلده نیز هست، این روز را برای من خاص‌تر و زیباتر کرده است. سپری کردن دو سال در یونایتد برای من فوق‌العاده بوده؛ بودن در اولدترافورد، انتخاب به عنوان کاپیتان تیم و بخشی از این باشگاه بزرگ بودن، عالی و استثنایی است.

بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد تصریح کرد: انتخاب به عنوان کاپیتان تیم در دیدار مقابل پاریسن ژرمن و تکرار این موضوع در چندین مصاف دیگر بعد از آن، بازی کردن مقابل تک تک شما در اولدترافورد و خواندن سرود مخصوص من در اکثر دقایق بازی‌ها، به طور واضح امروز را برای من خاص و باورنکردی کرده است و می‌خواهم از صمیم قلب بابت تمامی این موارد از شما تشکر کنم.

فرناندز در پایان گفت: واضح است که چند ماه اخیر برای همه ما سخت بوده است ولی همگی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم و امیدواریم که بتوانیم برای شما نتایج مطلوب و چندین جام در آخر فصل  کسب کنیم. باز هم می‌خواهم از حمایت بی دریغ همه در طی این مدت 2 سال تشکر ویژه‌ای داشته باشم و سال‌های زیادی در پیش‌رو خواهند بود. بسیار ممنونم.

انتهای پیام/

کدخبر: 768342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟