توهین منشوری هم‌تیمی قدوس به برنتفورد + عکس

به گزارش رکنا ورزشی، ایوان تونی مهاجم برنتفورد که برای استفاده از تعطیلات زمستانی‌اش به دوبی سفر کرده است، درگیر حضور چند ثانیه‌ای در یک کلیپ در کنار یک دختر شد.

در ویدیویی جنجالی یک دختر ناشناس که هویت آن برای رسانه‌های مشخص نشده است، این دختر دوربین موبایل را روی ایوان تونی مهاجم برنتفورد می‌آورد و می‌گوید: ... برنتفورد. تونی نیز در همان لحظه پاسخ عجیبی به این دختر می‌دهد و تکرار می‌کند: ...برنتفورد.

البته تونی پس از ایجاد این حاشیه نا خوشایند، در استوری اینستاگرامش به طور رسمی از هواداران برنتفورد معذرت‌خواهی کرد. مهاجم برنتفورد ضمن عذرخواهی از باشگاه و هوادارانش، تاکید کرد که این ویدیو کوتاه ادیت شده و از آن برای بدنامی‌اش کار گرفته شده است.

سامان قدوس

تونی نوشت: آنچه در ویدیو گفتم، قابل قبول نیست. من می‌خواهم از همه هواداران برنتفورد معذرت‌خواهی کنم. من به نحوه حمایت شما از تیم احترام می‌گذارم و باید بگویم که چقدر دوست دارم برای باشگاه و شما بازی کنم. هفته آینده به تمرین برمی‌گردم و سخت کار می‌کنم تا گل‌های بیشتری بزنم.

این در حالی است که طبق گزارش‌ها در انگلیس، پس از این قضیه حالا باشگاه برنتفورد در حال پیگیری ماجرا شده و قصد دارد تا این مهاجم را با اقدامات تنبیهی مالی یا هم محرومیت از حضور در ترکیب تیم مواجه کند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 767786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟