چرا بازی ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار می شود؟

به گزارش رکنا ورزشی، با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

دیدار تیم‌های ایران ـ امارات ساعت 18 روز سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران روز 7 بهمن ماه سال جاری با حضور تماشاگران مقابل عراق قرار گرفت. 

علم

در این بازی بانوان به عنوان تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و واکنش های مختلفی به این موضوع نشان دادند. در همین رابطه آیت الله علم الهدی پیرامون این موضوع عنوان کرد:

«پیروزی ارزشمند عزیزان هنرمند فوتبالیست ایرانی را در بازی دیروز تبریک عرض می‌کنم. هم به این عزیزان و هم به ملت عزیز فداکار خودمان. اما این که شما خواهران را بردید در جو میدان ورزش و تماشای فوتبال، آن هفته هم عرض کردم حضور خواهران در تماشای فوتبال باید صیانت شود. شما زحمت کشیدید جا را جداگانه کردید و فاصله انداختید و متشکر هستیم. اما آن صیانتی که بنده گفتم، نشد. بنده عرض کردم صیانت باید کامل شود، صیانت کامل نیست، با برنامه‌های دیروزی که خواهران رفتند در زمین فوتبال، صیانت از خواهران به طور کامل حفظ نشد، حرکت‌هایی صورت گرفت اما صیانت کامل نشد، باید کامل شود؛ اصلأ جایگاه خواهران در وضعی باشد که هیجانات خواهران در تماشای فوتبال به جایی منعکس نشود که دیروز اینطور نبود.»

کدخبر: 767776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟