اسکوچیچ: از کاری که در تیم ملی ایران انجام دادم خوشحالم

به گزارش رکنا ورزشی، دراگان اسکوچیچ درباره برد مقابل عراق دو صعود ایران به قطر در مصاحبه‌ با سایت  hrt کرواسی گفت: این بازی چیزی شبیه به دیدار کرواسی - صربستان است، چون این بازی برای ایرانی‌ها اهمیت زیادی داشت. از کاری که در تیم ملی ایران انجام دادم خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم به نظرم بازی مقابل هواداران ایران فوق‌العاده بود. 

وی در مورد کسب نتایج عالی با تیم ملی ایران توضیح داد: این تقریباً عالی است اما مشکلات زیادی بر سر راه ما وجود داشت زیرا بازی‌های زیادی تحت فشار بودیم. در قسمت اول (مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی) اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز از دست بدهیم. افتخار می‌کنم که همه چیز را به دست آوردیم. به بازیکنان و کادر فنی بابت این اتفاقات خوب تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره جشن و شادی مردم بعد از صعود به جام‌جهانی هم اینطور پاسخ داد: این شادی و خوشحالی بزرگی بود. روز گذشته از سرتاسر ایران برای من فیلم‌هایی ارسال کردند. دیدن این همه شادی خوب بود. و خوشحالم که مردم را خوشحال کردیم. به نظرم ایران کشور فوتبالی است و برای مردم فوتبال معنی زیادی دارد.

اسکوچیچ درباره دلایل موفقیت خود در تیم ملی ایران گفت: من به‌عنوان مربی به بلوغ رسیدم و روی خودم خیلی کار کردم. تیم و ذهنیت -فوتبال ایران- را هم می‌شناختم، بنابراین وقتی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفتم این‌ها خیلی به من کمک کرد.

وی درباره سومین صعود متوالی ایران به جام‌جهانی گفت: باید خوب آماده شویم چون در برخی از پست‌ها کمبودهایی داریم و در برخی دیگر از پست‌ها واقعاً قوی هستیم، حتی در مقیاس جهانی. ما مهاجمان درجه یک جهانی داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم کارهای خوبی در قطر انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال همگروهی تیم ایران با کرواسی در جام‌جهانی عنوان کرد: نمی‌دانم چگونه از نظر احساسی با آن برخورد کنم. احتمالاً گریه می‌کنم. البته این یک تجربه و وسوسه عالی خواهد بود اما خواهیم دید که قرعه‌کشی چگونه پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 767547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟