گل‌محمدی: از جایی پیشنهاد ندارم/ توانی برای ادامه کار با این شرایط نداریم + فیلم
حجم ویدیو: 26.42M | مدت زمان ویدیو: 00:03:37

به گزارش رکنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ملی فوتبال پرسپولیس در حالی که از سمتش استعفا داده، امروز در برنامه ورزش و مردم  پیرامون آخرین مسائل درخواستی‌اش اظهار داشت: با حضور در صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را به آقای عزیز خادم و کادرفنی و بازیکنان را تبریک می‌گویم. جدا از آن سالگرد فوت «مهرداد میناوند» رو تسلیت میگم.

وی افزود: کار کردن در تیم برای مثل پرسپولیس افتخار هر مربی است ازابتدای فصل بازیکنان تاثیرگذارمان را از دست دادیم. بسیاری از بازیکنانی را که مدنظرمان باود را نتوانستیم جذب کنیم. بازکنانی بود که خانه‌شان را فروختند به این تیم ملحق شدند. ولی عشق به پرسپولیس باعث شد تا در شرایط بحرانی کار کنیم. شما شکل پرواز ما به عربستان را ببینید قرار بود سه شنبه به آنجا برویم. ولی چون پرواز هماهنگ نشده بود. و چون خسته بودیم از الهلال باختیم. تمرکزمان بهم خورد پنجره بسته شد. بازیکنان خارجی هم نتوانستند با ما همراهی کنند. مشکل زمین تمرین هم که جای خودش بود. پرسپولیس از عادی ترین امکانات محروم شده است. علاوه بر این تنها جایی که میتوانستیم خودمان را نشان دهیم لیگ قهرمان آسیا بود که آن را هم از ما گرفتند. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اول فصل تا بحال هیچ پاداشی نگرفتیم. این درحالیست که وقتی تیمی می‌خواهد موفق شود باید به او رسیدگی شود. با این شرایط وقت داشتم با آقای درویش و پیشکسوتان صحبت کردم گفتم که در نامه‌ای سه درخواست داشتم پرداختی ها 50 درصد، دوم فراهم شدن زمین تمرین مناسب و باید 2 یا 3 بازیکن خوب بگیریم. 

گل‌محمدی پیرامون شایعه پیشنهادش از سپاهان تصریح کرد: دنبال این هستیم که یک حرکتی انجام شود. اگر بخواهیم 7 - 8 درصد به بازیکن ها پول بدهیم دوباره ماه دیگر همین وضع است. به خدا از هیچ جا پیشنهاد ندارم. حتی قرار بود با پرواز به جایی بروم که به خاطر این مسائل ماندگار شدم  با این شرایط توان ادامه دادن را ندارم. توروخدا فکری به حال این تیم بکنیم. همان 3 خواسته را که گفتیم، را درخواست کردم را می‌خواهم باید انجام شود. می‌توانستم بروم فسخ یک طرفه کنم و مثل بقیه مربیان پولم را بگیرم. ولی از تمامی حق و حقوق خودم گذشتم تا وضع این است نمی‌توانم ادامه دهم. استعفایم سر جایش است. تا روز دوشنبه (یازدهم بهمن ماه سال جاری) منتظر می مانم اگر سه خواسته ام برآورده نشود دیگر توان ادامه ندارم.

کدخبر: 767325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟