اقدام عجیب شیلی برای تقابل با بازیکنان آرژانتین

به گزارش رکنا ورزشی، رودریگو دی‌پاول پس از برتری آرژانتین مقابل شیلی در هفته پانزدهم دور انتخابی جام جهانی گفت: می‌دانستیم که رویارویی با شیلی سخت خواهد بود، اما تیم خوب عمل کرد، چون می‌دانستیم که کاپیتان ما غایب است. ما نشان دادیم که یک تیم هستیم، که بسیار منسجم هستیم. متاسفانه هنگامی که به هتل رسیدیم و اتاق‌ها دمایشان ۳۲ درجه بود، تهویه هوا کار نمی‌کرد. پنجره‌ها را باز کردیم و صدای آژیرها شنیده شد، بسیاری نتوانستند بخوابند.  وقتی از هواپیما خارج شدیم آن‌ها حتی به ما اجازه دستشویی رفتن هم ندادند. امروز صبح ما آب نداشتیم. نمی‌گویم خوب است یا بد، هر کسی باید آن را ارزیابی و به آن رسیدگی کند.

وی افزود: ما باید پیروز شویم و در زمین بازی در جایی که مهم است به خود احترام بگذاریم. این تیم بیش از دو سال است که شکست را نمی‌شناسد، اما ما برای زمانی که از راه می‌رسد آماده‌ایم. ما با کار تیمی و تواضع، توانایی رویارویی با هر حریفی را داریم. وقتی شما نماینده کشورتان هستید، هیچ بازی دوستانه‌ای وجود ندارد. به عنوان یک تیم، ما باید ابعاد بازی را که انجام می‌دهیم را در نظر بگیریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین افزود: ممکن است برخی فکر کنند که این تیم به دلیل راهیابی به قطر آرامش دارند، اما وقتی پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنیم، ۱۱۰ درصد توان‌مان را می‌دهیم. من خوشحالم که می‌بینم این تیم در مقابل ناملایمات چه واکنشی نشان می‌دهد. ما می‌خواهیم تبریک بزرگی به بوئندیا، اسکالونی، آیمار، مک آلیستر بگوییم. آن‌ها می‌خواستند آنجا باشند اما کووید به آن‌ها اجازه نداد. با این حال، این برد نیز از آن آن‌هاست.

انتهای پیام/

کدخبر: 767297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟