ملاقات ژاوی با نماینده دمبله

به گزارش رکنا ورزشی، ژاوی هرناندز و جوردی کرایف با موسی سیسوکو ایجنت عثمان دمبله ملاقات کردند.

کمتر از 1 هفته به پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده و بارسلونا در تلاش برای بستن پرونده عثمان دمبله است.

موسی سیسوکو دیروز سه شنبه به بارسلونا رفت و طبق گزارش با ژاوی سرمربی بارسلونا ملاقات کرد و این جلسه توسط اسپورت فاش شده است.

اسپورت همچنین می گوید جوردی کرایف نیز در جلسه حضور داشته است اما متئو آلمانی به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست در این جلسه باشد.

در بارسلونا پس از این جلسه نسبت به این پرونده احساس بهتری ایجاد شده است. این بازیکن مجددا بر ماندن در بارسلونا تاکید کرده و سیسوکو نیز این را تایید کرد. بنابراین دو طرف برای رسیدن به یک راه حل تلاش خواهند کرد.

نماینده دمبله گفته که عثمان می خواهد تمدید کند و نسبت به پروژه تعهد دارد. این ایجنت قبلا در مصاحبه ای از رفتار ژاوی با عثمان از روز اول ورودش به نیمکت باشگاه ابراز خوشحالی کرده بود. ژاوی در اوایل قبول مربیگری در بارسلونا گفته بود " عثمان می تواند روزی بهترین بازیکن جهان شود.

علی رغم این مسائل اما باشگاه همچنان مواضع خود را حفظ کرده است. اگر این بازیکن در روزهای آینده تمدید نکند آنها راهی برای خروج عثمان پیدا خواهند کرد. هرچند جلسات اخیر باعث خوشبینی در بین مدیران شده است.

خروج دمبله یا تمدید قرارداد این بازیکن برای خرید بازیکنان جدید در پنجره زمستانی ضروری است.

دمبله قبلا دیده که ژاوی نیز در این مورد پشت باشگاه است و اگر تمدید نکند و باشگاه را نیز ترک نکند دیگر جایگاهی در تیم ژاوی نخواهد داشت.

 

کدخبر: 766884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟