جزئیات توافق بارسا و نیکولاس تاگلیافیکو فاش شد

به گزارش رکنا ورزشی، به گزارش موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا در جستجو مدافع چپ است تا حداقل جایگزینی برای جوردی آلبا باشد و به نظر می‌رسد نام انتخاب شده در لیست نیکلاس تاگلیافیکو، بازیکن آرژانتینی آژاکس باشد.

در واقع، همانطور که MD در روزهای اخیر گزارش داده است، باشگاه بارسا مذاکرات خود را با آژاکس هفته گذشته آغاز کرد. متئو آلمانی، مدیر فوتبال بارسا، با مارک اورمارس، همتای خود در این باشگاه هلندی تماس گرفت تا مذاکرات را آغاز کند و احتمالات واقعی را برای جذب بازیکن بین‌المللی آلبی سلسته در زمستان امسال ارزیابی کند.

بارسا تاگلیافیکو را به صورت قرضی تا پایان دوره با گزینه خرید می‌خواهد. آژاکس از ابتدا طرفدار خروج او در ژانویه نبود، اما در چند ساعت اخیر با اصرار این بازیکن می‌توانند در را به روی او باز کنند. این بازیکن آرژانتینی فشار می‌آورد تا گفت‌وگوهای بین دو باشگاه به نتیجه برسد. پس از اینکه آژاکس در دو تابستان گذشته درب خروجی را به روی او بست تاگلیافیکو نمی‌خواهد اجازه دهد این اتفاق دوباره تکرار شود. او می‌داند که توافق از طرف آژاکس وجود دارد، زیرا در دو سال گذشته تیم هلندی جدایی‌های مهم‌تری را در اولویت قرار داد و آرژانتینی را که چندین تیم علاقه‌مند از جمله بارسلونا داشت، حفظ کرد.

به همین دلیل است که تاگلیافیکو گزینه‌های دیگری را که در اختیار داشت را پاسخ منفی داده است. در واقع او در 14 بازی رسمی شرکت کرده و کمی بیش از 600 دقیقه بازی کرده است. در واقع، او تنها در پنج بازی شروع کننده بوده است، دو تا آنها در جام حذفی و به همین دلیل است که بازیکن 29 ساله می‌خواهد با چالش بزرگ دوران حرفه‌ای خود روبه رو شود و با باشگاه بزرگی مانند بارسلونا قرارداد امضا کند.

بارسا به بالده پیشنهاد می‌دهد

در جریان گفت‌وگوهای هفته گذشته بین بارسا و آژاکس ، در حالی که روزنامه‌نگار اورول دومنک در Esport3 گزارش می‌کرد، باشگاه بارسا پیشنهاد داد تا الخاندرو بالده را به صورت قرضی تا پایان فصل به باشگاه هلندی واگذار کند. از طرف باشگاه آمستردامی این گزینه در حال بررسی است. آنها از ابتدا در مورد این موضوع روشن نبودند زیرا ترجیح می‌دادند بازیکنان با تجربه‌تری داشته باشند، به خصوص که در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف بنفیکا بروند.

انتهای پیام/

کدخبر: 766198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟