امامعلی:  از پرسپولیس پیشنهاد داشتم/ شرایط مس رفسنجان فوق العاده است

هدایت تیم مس رفسنجان به عهده «محمد ربیعی» است. مس رفسنجان در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر با 22 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. مس رفسنجان در 5 بازی قبلی خود 2 برد، 2 تساوی و یک شکست کسب کرده است. مس رفسنجان در هفته سیزدهم مقابل صنعت نفت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

به گزارش رکنا، «فراز امامعلی» مهاجم تیم فوتبال مس‌رفسنجان درخصوص پیروزی مقابل سپاهان و شرایط تیمش به خبرنگار رکنا اظهار داشت: خداراشکر تیم مس در این 2 سالی که به لیگ برتر صعود کرده است، به لطف آقای ربیعی و کادرفنی تیم و البته تلاش بازیکنان به ثباتی خوبی رسیده است. در مجموع شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. امیدوارم این روند رو به رشد مس‌رفسنجان در نیم فصل دوم هم ادامه‌دار باشد. تا با کسب یک رتبه عالی باعث خوشحالی هوادارانمان باشیم.

*توضیح امامعلی درباره همکاری با ربیعی 

وی درخصوص همکاری با «محمد ربیعی» گفت: واقعا کار کردن با آقای ربیعی از هر لحاظ عالی است. در این 2 سالی که افتخار شاگردی‌شان را داشتم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوبم پاسخ اعتمادشان را بدهم برای تیمم مثمرثمر باشم.

*4 پیشنهاد به فراز امامعلی

مهاجم تیم فوتبال مس‌رفسنجان درپاسخ به اینکه آیا در نقل و انتقالات پیشنهادی از سایر تیم‌های لیگ برتری داشته است یا خیر ادامه داد: بله. دراین نیم فصل 4 پیشنهاد از تیم‌های خیلی خوب داشتم. ولی اصلا حرفی در اینباره به سرمربی تیم نزدم. چرا که به مس‌رفسنجان و آقای ربیعی علاقه ویژه‌ای دارم. جدا از آن اصلا روی این را هم نداشتم که بخواهم چنین کاری انجام دهم؛ چون قراردادم تا پایان این فصل با مس تمام می‌شود دوست دارم تا انتهای امسال در کنار خانواده مس بمانم این تیم را به جایگاه خوبی برسانم. 

*از پرسپولیس پیشنها داشتم

امامعلی درواکنش به شایعاتی که درخصوص پیوستنش به استقلال و پرسپولیس مطرح شده بود ادامه داد: فصل قبل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم. که فقط در مورد همان موضوع تماسی از باشگاه دریافت کردم. ولی تا به حال هیچ پیشنهادی از باشگاه استقلال نداشتم.

کدخبر: 765736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟