حمله با سنگ و بطری به اتوبوس اتلتیکومادرید + فیلم
حجم ویدیو: 8.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش رکنا ورزشی، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه آنوئتا میهمان رئال سوسیه‌داد بود و این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به میزبان باسکی خود واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماند.

عدنان یانوزای در دقیقه 33 و الکساندر سورلوت در دقیقه 47 گل‌های تیم آبی‌و‌سفیدپوش باسک را به ثمر رساندند تا این تیم در جمع هشت تیم برتر کوپا دل ری قرار بگیرد.

البته این اتفاق در حالی رقم خورد که در آستانه این دیدار، اتفاقاتی بین هواداران دو تیم رخ داد و علاوه بر این، هواداران محلی به اتوبوس‌هایی که در حال حرکت بودند حمله کردند. در مجاورت ورزشگاه ریله آرنا واقع در سن سباستین، در منطقه‌ای از میله‌هایی که هواداران هر دو تیم در آن حضور داشتند، این اتفاق انجام شد.

در آنجا تحریک لفظی و حتی تجاوز فیزیکی به یکدیگر کردند. در همین حال، در زمان ورود تیم اتلتیکو مادرید، حوادث همچنان ادامه داشت. دو اتوبوسی که مادریدی‌ها را حمل می‌کردند با بطری‌ها، سنگ‌ها و سایر اشیاء بی صدا مورد حمله قرار گرفتند که همین امر باعث شکستن دو شیشه شد.

در زمان وقوع این حوادث، دیگو سیمئونه هواداران رئال سوسیه‌داد را که به او توهین کردند، از روی پله‌های یکی از اتوبوس‌ها سرزنش کرد. لازم به ذکر است که مشکلات بین هواداران این تیم‌های اسپانیایی به 8 دسامبر 1998 برمی‌گردد که یکی از هواداران تیم باسکی در نزدیکی ورزشگاه قدیمی ویسنته کالدرون به قتل رسید. از آن زمان، هر تقابل بین اتلتیکو و رئال سوسیه‌داد باری از تنش و حتی خشونت مضاعف دارد.

پس از شکست 2 بر صفر اتلتیکومادرید مقابل رئال سوسیه‌داد، سرمربی آرژانتینی در نشست خبری صحبت کرد و به اتفاقات قبل از بازی اشاره کرد: ما در مسیری بودیم که توسط هواداران رئال سوسیه‌داد احاطه شده بود، که می‌دانم آنها همیشه آنجا هستند، اما بسیار بیشتر توسط افرادی که باید با آن مقابله کنند محافظت می‌شوند و ناگهان محافظتی وجود نداشت، شما این را به چشم دیدید. 

انتهای پیام/

کدخبر: 764338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟