معاوضه جدید فوتبال ایران/ معامله برای پیکان و ذوب‌آهن

هدایت پیکان در لیگ بیست و یکم به عهده مجتبی حسینی است. پیکان در پایان هفته پانزدهم با 22 امتیاز در رده ششم قرار دارد. پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید به مصاف استقلال برود. در روزهای گذشته حسین پورامینی از پیکان جدا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، این روزها ماجرای معاوضه بازیکنان در فوتبال ایران داغ شده است و همه تیم‌ها برای جذب نفرات مد نظر خود از تیم‌های دیگر، حاضرند برخی بازیکنانشان را با تیم پیشنهاد دهنده معاوضه کنند. موضوعی که یکی-دو سال است که در فوتبال ایران رواج پیدا کرده و اکثر باشگاه‌ها نیز از آن استقبال کرده‌اند.

در تازه‌ترین معاوضات فوتبال ایران؛ دو مدافع از تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن به زودی با هم معاوضه خواهند شد. محمدی که در ابتدای فصل مورد توجه تیم‌های فراوانی بود اما در نهایت در پیکان ماندگار شد، با باشگاه ذوب‌آهن برای حضور در اصفهان به توافق رسیده و باشگاه ذوب‌آهن نیز در قبال جذب محمدی، حاضر است تا امیر شبانی مدافع نیمکت‌نشین خود را به پیکان بدهد که آن هم مورد قبول باشگاه پیکان و مجتبی حسینی قرار گرفته است.

محمدی

گرچه در این بین توافق شده که مبلغی نیز به باشگاه پیکان جهت صدور رضایت‌نامه وی پرداخت شود؛ اما اگر تارتار بتواند محمدی را جذب کند، او دومین خرید ذوب‌آهن از پیکان خواهد بود.

گفتنی است ذوب‌آهن اصفهان تاکنون سجاد عاشوری، سعید باقرپسند و حسین پورامینی را جذب کرده است و سه بازیکن دیگر را نیز به تیم خود اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 764309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟