دردسر جدید برای قلعه‌نویی/ اولتیماتوم مدیران  گل گهر

هدایت گل گهر سیرجان به عهده امیر قلعه‌نویی است. گل گهر سیرجان با 17 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم با نتیجه 2 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کردند. گل گهر سیرجان در 5 هفته گذشته 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست کسب کردند. گل گهر سیرجان به واسطه حکم انضباطی در 3 بازی با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

به گزارش رکنا، در ابتدای فصل لیگ بیست و یکم با توجه به محرومیت 3 ماهه «امیر قلعه نویی» و دستیارش گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص برکناری قلعه‌نویی و سرمربی‌گری جواد نکونام در این تیم مطرح شد.

با این حال اما قلعه‌نویی به حضورش در سیرجان ادامه داد و توانست گل‌گهر را با 21 امتیاز به رده هشتم برساند. البته اگر حکم انضباطی مهاجم گابنی ابلاغ نمی‌شد برای سرمربی گل‌گهر لحاظ نمی‌شد قطعاً این تیم می‌توانست با جایگاه بهتری نیم فصل اول را پشت سر بگذارد.

قضیه وقتی برای قلعه‌نویی بدتر شد که این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر نساجی نتیجه را واگذار کرد. و آنقدر این شکست سنگین بود، که سرمربی باتجربه گل‌گهر حاضر به حضور در نشست خبری بعد از این دیدار نشد.

در ادامه این واکنش تلخ؛ مدیرعامل این باشگاه سیرجانی امروز طی مصاحبه‌ای صحبت‌های را مطرح کرده و اولتیماتومی به سرمربی تیمش داد. که با این وضع به نظر می‌رسد، جایگاه مربی پرافتخار گل‌گهر بیشتر از هر زمان دیگری متزلزل شده است.

لازم به ذکر است، تمامی موارد فوق در شرایطی اتفاق افتاده که باشگاه گل‌گهر در فصل نقل و انتقالات بسیار فعال بوده و تمامی بازیکن‌های مدنظر قلعه‌نویی نیز جذب شده‌اند. علاوه بر این؛ مسئولین این باشگاه برای نقل و انتقالات نیم فصل اول هم به دنبال جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم‌شان هستند.

کدخبر: 764143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟