برنامه ربیعی و مس رفسنجان به زودی اعلام می‌شود

هدایت تیم مس رفسنجان به عهده «محمد ربیعی» است. مس رفسنجان در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر با 22 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. مس رفسنجان در 5 بازی قبلی خود 2 برد، 2 تساوی و یک شکست کسب کرده است. مس رفسنجان در هفته سیزدهم مقابل صنعت نفت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

به گزارش رکنا، با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالاتی لیگ بیست و یکم بسیاری از تیم‌ها بدنبال جذب بازیکن جدید هستند. اما از این بین به تیم‌های صنعتی توجهی بیشتری می‌شود که یکی از آن‌ها مس رفسنجان است. این تیم در حال حاضر به عنوان یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم هست. از این جهت تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و گل گهر سیرجان روی عملکرد این تیم حساسیت زیادی دارند.

برهمین اساس بررسی‌های خبرنگار رکنا حاکی از آن است که «محمد ربیعی» سرمربی مس‌رفسنجان تا این لحظه لیست بازیکنان مدنظرش را برای جذب بازیکن جدید دراختیار مسئولین این باشگاه قرار نداده و قرار است که فردا طی جلسه‌ای لیست نهایی بازیکنان مدنظرش را به مسئولین این تیم  تحویل بدهد.

لازم به ذکر است، که ربیعی برای نیم‌فصل دوم هیچ بازیکنی را در لیست خروج تیمش قرار نداده و تنها قصد دارد چند بازیکن جدید را برای تقویت تیمش به مس اضافه کند. 

کدخبر: 762463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟