مرادی: حکم محرمانه مرا منتشر کردند/ منتقدان چه گلی برسر وزنه برداری زدند؟ + فیلم
حجم ویدیو: 53.16M | مدت زمان ویدیو: 00:07:15

به گزارش رکنا، حکم بازنشستگی علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه‌برداری در روز 10 دی ماه سال جاری ابلاغ شد تا بدین ترتیب ریاست او در فدراسیون به اتمام برسد. «علی مرادی» 33 سال سابقه کاری دارد. از این دوره، 6 سال در فدراسیون وزنه برداری فعال بود و به دلیل بازنشستگی حکم ادامه کار او تمدید نشد. 

اکنون باید دید با توجه به این اتفاق وزیر ورزش و جوانان تا زمان برگزاری انتخابات چه کسی را به عنوان سرپرست تا زمان برگزاری انتخابات، انتخاب خواهد کرد.

در نامه بازنشستگی مرادی آمده است: به استناد ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ اول دی ۱۴۰۰ به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوید.

بعد از این اتفاق مرادی روی خط زنده تلویزیونی به صحبت پرداخت که گزیده آن را در زیر می خوانید:

*با توجه به اینکه 33 سال سابقه دارم و مدرک کارشناسی ارشد دارم می توانم به دوره خودم ادامه بدهم. قصد دارم تا پایان چهار سال به دوره ریاستم ادامه بدهم. هفته آینده مسئله ریاستم ختم به خیر می شود. انتشار حکم بازنشستگی من در فضای مجازی که محرمانه و شخصی است کار درستی نبود.

*بودجه در کجا صرف شد؟ کل بودجه فدراسیون وزنه برداری 3 میلیارد و پانصد میلیون تومان است. در سالی که گذشت 3 سفر و اردوی برون مرزی داشتیم که هر سفر 3 میلیارد هزینه داشت. البته در سفر اول و دوم کمیته ملی المپیک بلیط ها را تهیه کرد. در اردوی سوم شرایط اصلاً خوب نبود و ورزشکاران بخشی از وسایل را خودشان آوردند. به آنها حق می دهم. در بین تمرینات از بازیکنان تست پی سی آر هم گرفته می شد این موضوع باعث افزایش هزینه فدراسیون می شود.

*در مسابقات المپیک اوضاع مدال آوری فرق می کند ما در مسابقات جهانی از نظر امتیازی دوم شدیم و از نظر مدالی پنجم جهان. آیا این اتفاق کمی است؟

*آنها که از فدراسیون انتقاد می کنند  پیش از این حتی نمی توانستند داور ایرانی به مسابقات اعزام کنند! آنها چه گلی بر سر وزنه برداری ایران زدند؟ 

کدخبر: 762233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟