وینیسیوس: صدا زده شدن اسمم توسط برنابئو رویایی است

به گزارش رکنا ورزشی،  تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته بیست و یکم لالیگا اسپانیا مقابل والنسیا قرار گرفت که در پایان با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. وینیسیوس در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا و همچنین دبل خودش صحبت کرد.

وی اظهار داشت : بازی خوبی را از تیم دیدیم و به نظرم باید به این روند خوب ادامه بدهیم. خیلی خوب بازی کردیم و خیلی خوشحالم که برگشتم و به تیم کمک کردم و سال 2022 را با گل شروع کردم. باید به تلاش ادامه بدهم و بهتر شوم و به کارهای بزرگم ادامه بدهم. همیشه می‌خواهم که با شرایط هماهنگ شوم و به تیم کمک کنم.

مهاجم برزیلی رئال مادرید درباره اینکه آیا پنالتی روی کاسمیرو درست بود یا خیر، بیان کرد: درون زمین به نظر می‌رسید که همین طور است اما تکرارش را ندیدم. داور باید این صحنه‌ها را سوت بزند.

کاسمیرو در پایان گفت: باعث خوشحالی بزرگی است که بتوانم گلزنی کنم و این برای من رویایی است. این که در برنابئو باشم و اسمم  را صدا بزنند. می‌خواهم سال‌های زیادی در این جا بازی کنم و همیشه من را تشویق کنند. اعتماد به نفس بالایی دارم. با تمام وجود تمرین می‌کنم تا بتوانم در همه بازی‌ها حضور داشته باشم و اعتماد به نفس برایم مهم است. طبیعی است که در برخی بازی‌ها شکست بخوریم اما باید نیرومند باشیم. زیبایی فوتبال همین است. تغییر کردیم و برنده شدیم. برای لالیگا تلاش خواهیم کرد. اگر کاسمیرو، کروس و مودریچ همیشه مثل امروز باشند، برنده می‌شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 760245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟