الهامی: قضیه زمین بازی نساجی لوس شده است!

هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ بیست و یکم به عهده مهدی تارتار است. ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد صنعت نفت آبادان عبور کرد. ذوب‌آهن در هفته دوم با نتیجه 2 بر صفر از استقلال شکست خورد. ذوب‌آهن در فصل بیستم لیگ برتر تا آستانه سقوط از لیگ برتر پیش رفت.

به گزارش رکنا، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال  نساجی مازندران در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: نیمه اول لیگ رو به پایان است و فشردگی بازی‌ها، کار را سخت و پرچالش کرده و امتیاز گرفتن سخت شده است.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن کادر بسیار خوبی دارد و تیم بااصالتی است. ما هم تیم خوبی هستیم و پیشرفت زیادی داشتیم و شرایطمان خوب است. تشکر ویژه می‌کنم از مسئولان ورزشگاه که چمن خوبی را آماده کرده‌اند و این کیفیت بازی را بهتر می‌کند. امیدوارم در دیدار فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. بازیکنان ما در جایگاهی هستند که می‌توانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

الهامی درباره مصدومان تیمش گفت: مهم نیست که چه کسی مصدوم است زیرا نساجی بازی خواهد کرد. خدا را شکر محرومی نداریم.

او درباره میزبانی در مشهد گفت: نمی‌توانم بگویم همین تک بازی است یا ممکن است ادامه‌دار باشد. مسئولین استان ما زحمت می‌کشند. قضیه زمین لوس شده است و دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم اما مسئولان استانی ما در حال آماده کردن شرایط هستند تا بتوانیم زودتر در شهر خودمان میزبانی کنیم. 

کدخبر: 759621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟